Beer voor schoonma... |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prachtig en gezellig zo samen.
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Lidwina let op in de Nederlandse vertaling zit wel een klein foutje in het been voor de kleine beer...
Maar met goed lezen kom je hem vanzelf tegen weet je dat het geen meerdering maar een mindering zou moeten zijn... Bloem heb Go Handmade Soft en Couture gebruikt zoals in het patroon beschreven staat... Heb van soft iets meer als een halve bol voor beide beren gebruikt en van de Couture had ik voor beide beren genoeg aan wat er omschreven werd min 1 bolletje ( die heb ik nu nog over )... Daarnaast heb ik alle delen binnenste buiten gedraaid omdat ik daar meer fluf vond zitten... Dit is dan wel opletten met de armpjes en beetjes want als je van soft overgaat naar Couture zul je in tegengestelde richting moeten gaan haken... |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Zo'n schoondochter als jij zouden we allemaal wel willen hebben.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Ze worden vast met open armen ontvangen.
Zowel door jr schoonmoeder ,als de andere beren . Zo schattig . |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
ze zijn geweldig mooi geworden. Heerlijk zacht zien ze er uit.
|
|
![]() |
|
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Mooi
|
|
groetjes Loes
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |