Beertje Timothy |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
HakenAllerleiCuracao ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Maart 2017 om 13:38 |
De laatste maand bezig geweest met het maken van Timothy beertjes voor stichting Djenaeya. op Curaçao |
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Waauw ,heel mooi ,ik begin te zweten als ik denk aan die armpjes en beentjes er aan naaien ,zo veel...👍
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Wat ontzettend leuk en wat een werk. Maar... het is voor een goed doel
![]() |
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Wow dat zijn er een hoop...
Wordt je het niet vanzelf zat alleen maar hetzelfde te haken... Wel super dat je dit voor het goede doel doet!!! |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Leuk, die oortjes in de juiste kleur
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
geweldig wat een werk ,prachtig
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
aha, eindelijk terug iets dat ik ken. Plezant in al die kleurtjes.
|
|
|
|
![]() |
|
Haarlemmertje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Maart 2017 Status: Offline Points: 321 |
Lieffff
![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
wow !!!heel mooi!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Knap gedaan! En met een mooi doel!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
lief
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
super een hele familie geworden
|
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Gezellig zo.n heel stel beertjes. Maar je kunt waarschijnlijk even geen beertje meer zien
![]() |
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Wat een werk! Ze zijn wel heel mooi geworden.
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Wauw wat leuk en dan zo veeeeeeeeeeel.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Wat een mooi geheel. Goed bezig geweest weer. Ik bewonder je.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Ze zijn erg leuk. Wat een werk. Werd je ze niet zat op het laatst?
|
|
![]() |
|
HakenAllerleiCuracao ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
Nee geerlig, omdat ze gemaakt zijn voor een goed doel. de beertjes komen in een memory box voor mensen die hun kindje hebben verloren. Dus dan heb je niet zo snel dat je geen zin meer hebt om hetzelfde te maken.
|
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat zijn ze leuk gemaakt. En ja voor een goed doel blijf je maken hé en door de andere kleuren, heb je het gevoel dat ze toch net weer anders zijn. Ik heb voor zo'n doel kleine mutsjes, dekentjes, knuffeltjes gemaakt, was soms best moeilijk als je wat aan het maken was. Maar helaas is dat doel aan zijn succes te gronde gegaan, we waren met heel veel dames die daar voor bezig waren. Die mevrouw die het begonnen was, wilde alles in 1 hand houden, je moest de spullen naar haar sturen of brengen. Ze bekeek alles wat er binnen kwam en stelde dan een doos samen, die je kon wegbrengen naar een ziekenhuis bij jouw in de buurt, naar de kraam afdeling Dus heel veel heen en weer en porto kosten, voor je een doos kreeg, uit het hele land deden vrouwen mee. Ik kon het naar haar brengen en nam ook van anderen die redelijk in de buurt woonden mee, maar anderen niet. Waarom niet in elke provincie een plek waar het heen kon. Het groeide haar aardig boven het hoofd, zoveel als er kwam, ze heeft toen een stop ingesteld, maar die is nooit meer opgeheven. Heel jammer meer waar, het was zo waardevol. Nu heb ik een ander goed doel gevonden, waar ik voor bezig ben. |
|
![]() |
|
Ja ik kan het me voorstellen dat als het te groo wordt het uit de hand gaat lopen. Zo heb ik vorig jaar vanuit nederland 100den parelvisjes gehad omdat men gestopt was ermee. iemand heeft een aantal van de visjes die er nog waren kunnen redden, vele waren al beschimmeld. Hier op curaçao zijn ze met de kerst uitgedeeld aan de kinderen uit de arme gezinnen. Timoty maak ik ook alleen voor 1 bepaalde stichting hier op het eiland en dat gaat gelukkig niet over 100den beertjes, hooguit 50 per jaar
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |