Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beetje vaag, die vraag

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Beetje vaag, die vraag
    Posted: 22 Oktober 2020 om 08:41
Bij Gezocht wordt gevraagd om zelfgebreide kinderkersttruien in drie maten. Is het nou de bedoeling, dat wij ons een aap gaan breien, en dat er dan drie truien geselecteerd en betaald worden? En dat de andere breisters voor de kat zijn kont hebben gebreid? Als er bij had gestaan, dat de niet gekozen truien naar de voedselbank of een ander goed doel gaan...
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2020 om 13:34
Ik ben het door jouw bericht ook gaan lezen

Ik vind het niet alleen een beetje vaag ,maar ook een beetje verdacht .

Ik weet niet of er op meer plaatsen zo'n bericht geplaatst is ,maar dan heb je zo honderd breisters .
Waarom moeten ze daar overigens breisters voor hebben ,ze zijn zo te koop .
Een beetje meer uitleg was wel prettig geweest .
3 maten ,welke maten ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2020 om 13:43
Ik zie nu dat er wel jaren bijstaan .was een beetje vlug .

Als ze nu gevraagd hadden om breisters en dat je een voorbeeld op kon sturen en dat daar een keuze uit gemaakt werd van 3 ,
Of dat je bij opgave een garenpakket kreeg en inderdaad de niet uitgekozen truien ,voor een goed doel waren .
Ik vind het vreemd .
Maar misschien ben ik te achterdochtig ,we zien ze wel in het reclamespotje t.zt er is er niet een van mij bij .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns