Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBegrafenis Marlies

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Begrafenis Marlies
    Posted: 18 Oktober 2008 om 23:03

Jullie zullen waarschijnlijk via het nieuws wel bekend zijn met de vermissing van Marlies van der Kouwe op Bonaire.

Zij is een plaatsgenoot van mij... Ik ken haar `gelukkig' niet, ze komt me wel bekend voor maar zal wel van het centrum ofzo zijn, maar de klap is wel groot. Het komt zo wel ineens dichtbij, je eigen dorp indirect in slecht nieuws. De vriendin van mijn broers vriend is haar vriendin en zij is er kapot van...

Het nieuws is al schokkend om te horen en te lezen, maar als het zo dichtbij is.... Het is niet te geloven...

Raar om wat bekende mensen op het nieuws te zien en haar straat.

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2008 om 08:55

Ik moest ook meteen aan jou denken Sanne toen ik hoorde dat ze uit Leusden kwam.

Het is natuurlijk heel triest, maar ik ben blij dat jij er niet te dicht bij staat,

TONY
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2008 om 08:57

Hallo Sanne,

Het is dikwijls 'een ver van mijn bed show' al die nare dingen die men hoort op het nieuws. Maar vroeg of laat komt het eens dicht bij jou... en dan krijg je wel effkes koude rillingen !! Spijtig dat al die dingen moeten bestaan....

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2008 om 09:29
soms komt het dichterbij dan we zouden willen
quality=
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2008 om 09:59

Ik begrijp er niets van.......mijn dochter woont in Assen en heeft zoals zij weet, haar vader als huisarts.Heeft ze hiervoor in Leusden gewoond? Ik weet wel dat ze op Bonaire is geboren.

Begrijp er niets meer van

Groetjes Catharina

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2008 om 10:13

haar ouders zijn gescheiden. moeder woont hier. vader in assen of ergens in de omgeving.

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2008 om 10:23

Nu begrijp ik het Sanne.

Haar vader is inderdaad huisarts in Assen.

Groetjes Catharina

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2008 om 17:48
het is allemaal wat ,trieste boel,
zo jong nog niet te bevatten,loop je net stage,ben je er niet meer.
het is een wonder dat ze gevonden is.
hoe kan iemand dit toch doen.niet te bevatten
heel veel sterkte voor de mensen die haar konden ,.groetjes stridje
Back to Top
Hil32 View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2008 om 18:00

Hallo Allemaal,

Ja het is niet te bevatten hoe anderen met het leven van iemand anders omgaan, afschuwelijk. Ik kan er ook moeilijk mee omgaan, het houdt me dagen bezig. Afschuwelijk voor haar ouders en familie en vrienden.

Groetjes van Hil

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2008 om 20:31
Ik merk dat Marlies me wel erg bezig houdt. Juist omdat ik haar wel eens gezien heb hier in het dorp. En op de manier waarop haar vondst is aangekondigd..... Normaal lees ik het, sta er even bij stil, denk hoe erg het is, en ga verder. Maar nu.... kan ik niet verder, zie steeds een voorstelling van hoe ze erbij heeft moeten liggen voor me...  Vond het ook erg luguber neergezet in de krant. Kan er nog steeds niet over uit dat ze dat aan de medemens vertellen. Zoiets hoeven wij toch niet te weten, dat ze gevonden is en niet meer leeft is al erg genoeg, haar `toestand' hoeven we toch niet te weten. Er kijken genoeg mensen die haar niet kennen en het weinig zal doen, maar er kijken ook vrienden, familie van haar en kan me niet voorstellen dat zij graag een beeld willen hebben hoe ze daar lag.... Zelfs mij doet het heel wat laat staan bekenden van haar.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 November 2008 om 22:21

Vandaag was de begrafenis van Marlies. De kerkdienst werd in Amersfoort gehouden en ze werd in Leusden aan de rand van Amersfoort begraven.

Er was vanavond een stuk te zien op Hart van Nederland. Ik ben zelf niet naar de dienst gegaan, ten eerste ken ik de familie niet persoonlijk alleen van langslopen in het centrum en ten tweede zou ik dat niet aankunnen... Ben `blij' dat ik niet gegaan ben. Het stuk dat uitgezonden werd vond ik al te emotioneel. Er werden muziekstukken gedraaid die bij de dienst van mijn omgekomen nicht ook gedraaid werden. Er waren meer dan 500 mensen, de kerk kon er 500 kwijt en toen hadden nog niet alle mensen een plekje. In het stuk dat op tv te zien was heb ik meer dan 10 bekenden gezien, vrienden van me en wat kennissen. Het was zoooo raar om naar te kijken. Heb met kippenvel gekeken en heb me af en toe even afgewend.

Ben wel `blij' voor de familie dat ze Marlies  naar haar laatste rustplaats hebben kunnen brengen, er is nu zekerheid en de verwerking kan beginnen, alhoewel je zo'n verlies nooit echt verwerkt...

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 November 2008 om 11:26
IK ben ook blij dat ze haar een laatste rustplaats kunnen geven hebben .In vele gevallen is dat niet zo.En dat is maar normaal dat het uit je eigen woonplaats is dat je er meer mee bezig bent,en een verlies slijt een beetje maar vergeten doet men nooit
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 November 2008 om 11:45

Ik wil je , Sanne , nog zeggen dat ik het helemaal met je eens ben.Alles hoeft niet tot in de details verteld te worden.Maar de mensen zijn zo belust op sensatie, en hoge kijkcijfers niet te vergeten,dat er weinig tot geen respect meer is voor de overledenen.

Inderdaad lijkt het mij heel vreemd om bekenden te zien bij zoiets droevigs.Op t.v. bedoel ik dan .Fijn dat ze een laatste rustplaats heeft gekregen, maar ook voel ik boosheid.Zo onnodig .Zo jong sterven. De manier waarop. Ach ik laat het ook maar los.......

Groetjes Catharina

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 11:55
ALS IK JOUW BERICHTJE LEES HEB IK OOK KIPPENVEL SANNE. HET BLIJFT NIET TE GELOVEN DAT IEMAND ZO ZINLOOS MOET STERVEN. IK KAN ER MET MIJN VERSTAND NIET BIJ.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 12:46
Originally posted by catharina catharina wrote:

Ik wil je , Sanne , nog zeggen dat ik het helemaal met je eens ben.Alles hoeft niet tot in de details verteld te worden.Maar de mensen zijn zo belust op sensatie, en hoge kijkcijfers niet te vergeten,dat er weinig tot geen respect meer is voor de overledenen.

Inderdaad lijkt het mij heel vreemd om bekenden te zien bij zoiets droevigs.Op t.v. bedoel ik dan .Fijn dat ze een laatste rustplaats heeft gekregen, maar ook voel ik boosheid.Zo onnodig .Zo jong sterven. De manier waarop. Ach ik laat het ook maar los.......

Maar de media vergeet dat er ook bekenden van het slachtoffer dit lezen/zien en als ze iets minder bekend met die persoon zijn, zoals ik, en nog niets hebben gehoord dat dit behoorlijk hard aan kan komen...

Kunnen ze wel sensatiebelust zijn, maar ze kunnen beter 2x goed nadenken hoe te brengen.

Ik probeer het los te laten, maar hier lukt dat nog niet. Gisteren langs de begraafplaats gereden naar een verjaardag, moest toch even aan haar denken. Op de verjaardag was ook een vriendin van mij die samengewerkt heeft met Marlies, zij is wel naar de begrafenis en kerkdienst geweest en is goed van slag van de situatie... Ze zag er dan ook slecht uit...

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 12:47
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

ALS IK JOUW BERICHTJE LEES HEB IK OOK KIPPENVEL SANNE. HET BLIJFT NIET TE GELOVEN DAT IEMAND ZO ZINLOOS MOET STERVEN. IK KAN ER MET MIJN VERSTAND NIET BIJ.
Idd, dat iemand zo jong op zo'n manier het leven moet laten. En dat alleen maar (waarschijnlijk) omdat de dader `bang' werd omdat ze zichzelf verdedigde...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns