Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beheersen?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Beheersen?
    Posted: 22 Juli 2014 om 12:44
Vandaag was het in ons winkelcentrum markt en in vakanties mogen kinderen dan vóór de winkelpuien kleedjesmarkt houden, zolang ze het winkelende publiek niet in de weg zitten. Dat is al meer dan 35 jaar traditite. Ik had het moeten weten en een andere dag uitzoeken om naar de bieb te gaan!

Een zak ronde breiringen, drie kleine popjes, een minipoppenbedje, een detective, een dvd met Justin Timberlake (lekker stuk,hè?), twee grotere poppen, eentje met een hele zak kleertjes, knuffeltjes en een speelgoedfóhn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2014 om 12:51
nog in de bib geraakt? of netzakken=boodschappentassen al vol?
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2014 om 12:54
Wat doe je met al de popjes, Magtelt?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2014 om 14:16
Magtelt toch. Wat zeggen die kinderen er van dat jij al die spullen koopt? Zijn ze vooral blij dat ze het kwijt zijn.
En inderdaad, wat doe je er mee?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2014 om 14:44
zo die markt was zeker snel afgebroken wegens gebrek aan spulltjes haha.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2014 om 15:44
Maar jullie weten toch wel dat Magtelt half Nederland voorziet van pr8 poppen, met gebreide of gehaakte kleren en ook nog patroontjes voor hen ontwerpt...en dat allemaal Pro Deo... ze verdient een lintje ....maar dat geven we maar niet anders gaat ze daar óóK nog mee breien ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2014 om 19:03
Vorig jaar vroeg ik een meisje, van wie ik babypopjes kocht: "Krijg je geen spijt?" waarop ze antwoordde: "Ik ben al 10". Ik weer: "Ja, en ik ben pas 65 (nu 66)". Oma lachen. Nu vroeg ik aan de verkoopster van de breiringen of ze er al iets op gemaakt had, waarop ze grijnsde met gloednieuwe grote voortanden: "Mamma zegt dat ik geen geduld heb". Ze maakt natuurlijk wel elastiekjesarmbanden, dus ze is anders creatief. Ik ben inderdaad tussen alle projecten door popjes aan het aankleden en verder krijgen ze een cocoon of slaapzak, sommigen een reiswiegje. Na de zomer gaan ze in een grote doos naar Haarlem. Ik heb al een heleboel lintjes opgerold op lege toiletrolletjes zitten, Rutte mag zijn lintjes houden.

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2014 om 19:11
Goed gedaan!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2014 om 21:36
Het lintje zou ook niet van Rutte komen hoor Magtelt maar een KiKa.medaille ofzo...ach, ik weet wel dat je het daarom niet doet maar toch leuk om je weer eens in het zonnetje te zetten of is dat te warm op dit moment ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2014 om 11:09
IK moet de biebvraag nog beantwoorden. Jaaa de bieb laat ik nooit links liggen. Ik heb 3 boeken uit een serie voor 11-jarigen te pakken gekregen, een fantasyserie getiteld Warrior Cats. En twee boeken van Kate Morton. Ik heb Sterren boven Cornwall en De Ierse tuin teruggebracht, echte aanraders.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns