Beiers bont |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Juni 2013 om 08:17 |
![]() |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hoi,klinkt een bbeetje lullig, maar de buuf heeft er een schort van, gekocht in t verzorgingshuis,misschien dat ze t bij jullie in de buurt ook maken, is er vast wel een dame om je op weg te helpen!
vind t overigens WEL leuk!!! |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb dit vroeger (ehm 30 jaar terug) op school gedaan, het is superleuk om te doen. Later heb ik er nog eens een schort en tafelkleed van gemaakt. Voorheen was er een winkel in mijn woonplaats die deze stof verkocht maar die is helaas verdwenen. Bedoel je letterlijk hoe je dit doet? De steken zijn simpel en al wat je nodig hebt is stof waar die streepjes/ruitjes in zitten en wat garen.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Toenik je berichtje las was mijn eerste gedachte ook een activiteiten begeleidster in een verzorgingstehuis vragen . Daar worden ze bij bosjes gemaakt .
Ik moet ergens nog het zelfde boekje hebben als op de foto maar waar ?? Staat er nergens een pijltje of zoiets ??? hoe de loop van je draad moet worden ?? |
|
![]() |
|
J@nke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
http://www.aters.com/index.php/patroon-van-de-maand2/viewcategory/1.html
Onderaan de pagina staan patronen die je kunt downloaden. |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ai als aktiviteiten begeleidster moet ik het eigenlijk weten ik heb ze tot 15 jaar geleden met bosjes gemaakt met de dames maar ik ben het een beetje kwijt.
Volgens mijn geheugen (niet best meer ![]() Moet je in de hoek beginnen met de 1e steek van de lijn dus via achter insteken en dan gewoon de 1e steek gaan doen en dan verder met de lijn. Als het kan moet je dan proberen onder het streepje te beginnen dan valt de aan en afhechting weg Maar het kan ook zijn dat het helemaal niet uit maakt waar je begint als je maar gewoon netjes aansluit. En begon ik in de hoek omdat het dan het minst opvalt als je de rij af hebt. Ik hoop dat mijn geheugen me niet in de steek gelaten heeft en dat het goed is. Succes ermee
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
http://www.aters.com/index.php/patroon-van-de-maand2/viewcategory/1.html bij deze link staat ook een link van wat jij zoekt, misschien zit er goede uitleg bij
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
o, o, o, wat ben ik toch een stommerd, janke had het al gezegd sorry
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Beter een keer te veel, dan te weinig miraatje ! ![]() |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Dank jullie wel...het boekje heb ik al maar zal inderdaad eens gaan vragen in een verzorgingshuis of zo iets. ik weet het het is lekker ouderwets.
![]() |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
jij maakt het dan weer nieuwerwets, want wat is ouderwets, het is iets dat jij mooi vindt en dat verjaard nooit, zoiets mag nooit uitsterven vind ik
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |