Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

beige/bruine vinger handschoen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: beige/bruine vinger handschoen
    Posted: 05 September 2012 om 11:59
Tja jullie zullen wel denken wat moet ze daar mee. Ik heb me opgegeven voor de herfst swap en ik neem aan dat die doorgaat, alleen ik op het moment niet iets kleins haken of breien. Dus ik heb iets leuks en creatiefs gevonden om toch mee te doen en daar heb ik een beige of bruine vingerhandschoen voor nodig.

Wie of wie heeft er 1 of 2 oude in de kast liggen en doet er niets mee. Uiteraard wil ik er voor betalen de ook de verzendkosten.
Want ik heb nog geen handschoenen bij de Wibra of zeeman zien liggen. Of weet iemand misschien waar al wel goedkope handschoenen verkrijgbaar zijn??

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 12:17
Donkerbruine van een soort krullige wollige fleece. Er zouden ook beige moeten zijn, maar die zijn op vakantie ofzo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 12:19
Donkerbruin is ook goed Magtelt. Wat wil je ervoor hebben en zou je die op willen sturen??

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2012 om 12:29
PM je adres maar, ik hoef er niets voor te hebben, ik werk volgens het principe uit de film Pay it forward, jij kunt iemand anders een genoegen doen en zo gaat dat de wereld rond. Over een paar jaar breekt de wereldvrede uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 08:06
magteld wat een mooie woorden ,helemaal mee ens heb dit in dec ,ook gedaan iemand had iets betsteld bij mij en heb toen geschreven dat het gratis was en met de vraag om zelf ook iets aan iemand te schenken met de zelfde vraag ben alleen benieuwd hoe ver de keten gekomen isHug 
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2012 om 10:32
Magtelt, wat ben je toch een goed mens. Zou iedereen maar zo denken. Dan zou de wereld een stuk rozer zijn.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.701 seconden.
Lang Yarns