Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Belgische hobbydoosjes

Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 16:42
woon in Deurne , Antwerpen dus... 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 16:48
okéé!!

Antwerpen staat aan de leiding ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 17:58
Als je het niet prettig vindt om je huis ter beschikking te stellen, kun je ook ergens in het openbaar afpreken. Picknick in een park of zo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 17:59
Wij moeten binnenkort verhuizen maar hebben nog geen idee naar waar Confused

Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 18:13
@ Magtelt,

dan moet je al zeker zijn van het weer ;.))
Misschien weet iemand dan wel een plaats (een zaaltje) in de buurt ( of in een café) waar we mits elk een kleine bijdrage wel naartoe kunnen ;.))
Ik zou er geen probleem mee hebben om het bij mij thuis te doen, maar zoals ik het nu bekijk moet iedereen wel van heel eind komen. Het zou natuurlijk interessanter zijn een centraal punt te hebben, dan is het voor iedereen bereikbaar ;.))
Maar ik zou mijn man wel moeten voorbereiden mocht het bij mij thuis zijn ;.)) Hij heeft het niet zo voor kakelende kippen LOL en al zeker niet is hij de hobby niet kan delen...
Het is nochthans een schat van een man hoor en altijd in voor een grapje maar...
Als hij niet met de zaak bezig is, dan heeft ie het graag héél stil en rustig ;.))
Tenzij hij aan het spelen is met de kinderen, dan kan het niet luid genoeg gaan!! LOLLOLLOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 19:00
Trouwens,
bij deze wil ik nog een opmerking maken : mocht dit samenkomen doorgaan, diegene die net over de grens wonen in Nederland of andere Nederlandse hobbydoosjes zijn ook welkom hoor!!!! ;.))

Eerst nog wat Belgische reacties afwachten vooraleer we kunnen plannen!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 09:46
Dat begrepen we al, er zijn ook Belgische hobbydoosjes op Nederlandse dagen geweest, heel gezellig.

Mijn man heeft een hobbykamer, waarin hij zich kan terugtrekken, maar hij kwam geregeld snoepen. Hij is ook nog even op de motor geklommen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 21:04
Ik woon in Niel en dat is ook de prov Antwerpen natuurlijk Big smile
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 22:21
Provincie Antwerpen, Merksem Smile

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
degros View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer degros Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 07:18
Prov West - Vlaanderen , in Moorslede
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 12:58
Ik woon in Oost-Vlaanderen in de gemeente Kruibeke
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 09:45
Ik woon in Heverlee,vlak bij Leuven :)
Back to Top
elsie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elsie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2012 om 17:45
hoi, ook van antwerpen maar tegen de nederlandsgrens van
Essen
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 20:40
hoi dames, nu donderdag komen er enkele vriendinnen een dagje haken bij mij thuis (in Merksem). Als het meevalt gaan we dit vaker doen.  

Zijn er nog dames die zin hebben om samen te handwerken in het Antwerpse?

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 20:42
Als jullie nu donderdag al mee willen komen haken/breien, laat het me dan even weten via mail ;-)Wink

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:00
 van hoe laat tot hoe laat ongeveer Michelle?
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:05
we zouden rond 10u  starten tot...Ik zou zeggen tot we het beu zijn, maar ja, dan blijft iedereen hier wonen ;-).

Ik moet zien dat ik op tijd aan de schoolpoort sta voor mijn dochter, zo rond 15u ;-)

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:05
maar ik heb geen idee hoelang de anderen blijven, of zijn nog iets gepland hebben die dag ;-)

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:07
Helaas, ik moet werken....
Maar jullie zullen toch wel een foto nemen toch??
Alvast veel plezier allemaal samen!!!!!  ;.))
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:10
volgende keer zal ik van de partij kunnen zijn, ze voorspellen goed weer en dan blijven wij tot zaterdag aan zee, maar laat zeker weten hoe het gegaan is hé

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns