Ben ik nu tevlug aangebrand |
Reageer |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 September 2019 om 15:26 |
Gisteren lag er geen krant op de deurmat ,kan gebeuren .
Ik bel het nummer waar je dat kunt melden . Na het helecijfercircus doorgewerkt te hebben kreeg ik te horen, dat er bij ons een probleem was met de bezorging ,maar dat de krant er voor 12 uur zou zijn ,met het verzoek nogmaals te bellen als dat niet zo was Tegen twaalven was er geen krant ,dus bel ik weer . Weer alle cijfertjes ,krijg ik te horen dat het een herhaal melding was en dat de verbinding verbroken werd . Ik was zo kwaad dat ik een niet zo vriendelijke maar wel nette mail heb gestuurd en dat ik daar door een medewerker antwoord op wil hebben . Vroeger werd de klacht genoteerd en mocht je hem gaan kopen ,dit werd dan verrekend . Nu wordt tot mijn stomme verbazing doodleuk ondanks het verzoek de verbinding verbroken . Ik begrijp dat het automatisch gaat ,maar waarom staat er dan dat je terug moet bellen . Ben benieuwd of ik nog een mens aan de telefoon krijg van de week . Zit ik nu verkeerd ? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hadden Het Parool in Apeldoorn, een Amsterdamse krant. Op een gegeven moment hadden wij zo genoeg van dat gedoe met niet bezorgde kranten dat we hem hebben opgezegd. Je leest niet alleen voor nieuws, maar ook voor de columns en extra's. En die mis je dan elke keer. Het Parool was alleen in losse nummers op het station te koop en vaak al uitverkocht. Het opbellen en later weer bellen werkte ook niet bij ons.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Machtelt ,ik ben zeker een half uur aan het bellen geweest ,omdat het steeds in gesprek was .
Wat mij al het idee gaf dat er iets was ,maar als je het meldt heb je nog kans dat hij toch nog komt dus volhouden maar . Vanmorgen werd ik wakker van een enorme plof op de mat ,de krant van vandaag en de krant van Zaterdag . Het nieuws lees ik wel op mijn tablet ,maar het is een streekkrant en mijn man leest hem graag en zeker op Zaterdag met de extra bijlagen . Dan klagen ze dat de abonnementen zo teruglopen . Losse nummers liggen bij de supermarkt ,als ze gezegd hadden dat hij niet bezorgd werd ,was mijn man hem daar wel gaan halen ,maar nu was hij na 12 uur dus inderdaad uitverkocht . Zal mij benieuwen of er nog een levend wezen iets laat horen . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weet niet of je te snel aangebrand was, zo goedkoop is de krant ook weer niet en je hebt een abo zodat hij iedere dag op de mat ploft.
Ik haal al 2 jaar de gratis sufferdjes zelf bij de bieb of supermarkt - ik ben het bellen zo beu. Maar deze zijn nog gratis en ik kom vaak genoeg in het dorp
dus ik heb ze in mijn boodschappenronde ingeprogrammeerd.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben blij te horen dat bij jullie de bezorging ook niet altijd naar wens gaat. Wij krijgen 2 kranten iedere dag en op zaterdag nog 1 extra. Je wil niet weten hoe vaak wij de verkeerde krant, geen krant, krant veel te laat hebben. Ik bel tegenwoordig altijd. Ik heb de benodigde nummers klaar liggen. Dus als er 3 kranten niet zijn 3 kranten bellen. Je meldt het en het is klaar. Je krijgt nooit een mens aan de telefoon, je krijgt een stem. Je zou dan voor een dag korting krijgen bij de volgende afrekening. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog nooit gecontroleerd heb
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Vroeger werden ze nabezorgd ,toen kreeg je een poosje het bedrag van de rekening afgetrokken .
Nu wordt er dus beloofd dat hij er voor 12 uur is en hij komt op Maandag Ik heb zo vaak moeten bellen dat ze ooit de onbeschoftheid hadden te vragen of het wel waar was dat ik hem niet ontving . Toen ik uit mijn slof schoot heb ik ooit boekjes gekregen waar je een bon voor een krant uit kon scheuren . Dus op Zaterdag niet ontvangen ,met bon krant halen ,maar dan waren er weer geen losse nummers meer verkrijgbaar . Vandaag kreeg ik bericht dat er in de Haarlemmermeer geen kranten bezorgd waren ,met verontschuldigingen ,maar daar woon ik helemaal niet .. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
LW
Het sufferdje krijg ik ook nooit ,maar die kan ik gratis digitaal lezen Het gekke is dat ze wel om de kerstfooi komen . |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, helemaal niet verkeerd. Vindt men het gek dat niemand meer een abonnement wil hebben? Niet leveren, telefoongesprek afbreken en dan inderdaad nog durven te komen voor de Kerstfooi. Het moet toch niet gekker worden! Dat de dagbladen blij zijn dat er nog mensen een abonnement op "ze" afsluiten. Ikzelf heb geen krant en krijg alle nieuws mee; zowel via internet als op TV. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben wel vóór de Nieuwjaarsfooien. Ik heb een oude roman, Ik meen De klop op de deur van Ida Boudier-Bakker, die in de jaren 70 ofzo verfilmd is, en daarin werd beschreven hoe een klein meisje samen met vader op Nieuwjaarsdag de familie afging op Nieuwjaarsbezoek, en als ze dan thuis kwamen, stonden er allerlei kaartjes in schoonschrift met heilwensen en versjes op de schoorsteenmantel. Moeder was thuisgebleven voor eventueel bezoek en die had dan de kruiers, schoorsteenvegers en wie nog meer een fooi gegeven. Dat speelde zich af voor 1900. Het is dus een heel oude traditie. Naast het overnemen van allerlei Amerikaanse gewoonten kunnen we oude Nederlandse gebruiken best handhaven. Vroeger was het extra zakgeld voor scholieren, nu kunnen de folderbrengers en gratis-kranten-bezorgers best een extraatje gebruiken in de decemberdagen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er ook wel voor die
fooien, ik heb zelfs een fooienpotje ,mijn dochter heeft een tijd de Libelle en de Margriet bezorgd ,toen die nog niet over de post ging en dan kreeg ze ook fooien . Maar die Libelle en Margriet bezorgde ze dan ook . Hier komt niets en dan komen ze wel voor de fooi en de gratis kranten liggen in het bospad . |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er ook wel voor die
fooien, ik heb zelfs een fooienpotje ,mijn dochter heeft een tijd de Libelle en de Margriet bezorgd ,toen die nog niet over de post ging en dan kreeg ze ook fooien . Maar die Libelle en Margriet bezorgde ze dan ook . Hier komt niets en dan komen ze wel voor de fooi en de gratis kranten liggen in het bospad . |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kreeg nu een mail dat de krant gecrediteerd wordt.
Als ik eraan denk zal ik eens kijken of het klopt . |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijkt erop dat alles weer goed komt. Geduld wordt blijkbaar beproefd door grote omwegen. Een direct telefoontje zou veel ongein voorkomen.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
De bezorgers van het sufferdje komen ook geen fooi halen, dus dat valt mee. Laatst kwam hier een dame op de fiets, ik dacht eerst dat
ze verdwaald was, maar ze kwam collecteren. Nou de collectanten die daar de moeite voor nemen kan ik op de vingers van 1 hand tellen.
Wel goedkoop natuurlijk .
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |