Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ben verdrietig

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ben verdrietig
    Posted: 06 Juni 2012 om 20:20
ik doe toch mijn best met alles leuk te maken. nu weer een patroon. en niemand koopt wat. niet op marktplaats, niet op da wanda, nietin me webshop ,nietop hyves. en alles is spot goedkoop als ik naar andere prijzen kijk. er woren dingen verkocht waarvanje denkt nou dat ziet er niet uit. dat van mij ziet er toch redelijk uit. ze zijn zelfs tekoop in de plaatselijk boekhandel hier.maar niks hoor. is niet leuk meer. dus ik zit er overte denken om te stoppen met haken. zo heb ik er geen plezier meer in. snap het niet dat andere mensenvolop verkopen en ik niet. wat doeik fout? CryCryCryCryCry
zo dat moest ik ff kwijt
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 20:27
okkiepowerrr niet stoppen met haken hoor het is prachtig wat je maakt!!
kan begrijpen dat je er helemaal verdrietig van word!
het is zo deprimerend als je ziet dat andere wel dingen verkopen maar jij niet!
ik heb het ook een poosje geprobeert via internet en dat lukte mij toen ook niet!

is er misschien bij jou in de buurt niet een leuk winkeltje waar je je spulletjes neer zou kunnen leggen zodat mensen zien wat voor'n mooie haaksels je maakt??!!

ik heb namelijk nu bij mijn man in de winkel wel eens dingen gelegt en dan verkoop ik het wel!

hopelijk kom je weer een beetje over je verdrietige bui heen!!!!HugHug

Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 20:42
ik ver koop ook niet echt op internet maar zet het er toch op en als ik weel veel voorraad ga ik op een markt staan, en dan verkoopt het wel. een marktkraam moet je wel huren, de goedkoopste is zo'n 15 euro. dat heb ik dit jaar nog gedaan en heb bijna alles verkocht. 1 tip je moet 1 tot 3 euro boven je prijs zitten want mensen dingen altijd af. maar als het weer te duur is koopt men het niet, dus je moet een gulden middenweg vinden. ik zou als ik jou was een dag uitkiezen waar het heerlijk weer is want dan komen er ook veel mensen. dus je kan het proberen, toch?
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 21:54
hier in dit gat is helaas bijna nooit wat te doen. en de als er een markt is dan kost hier een kraampje zoon 30 euro.dus dat is gewoon niet doen. en ik vraag al niet veel voor mijn dingen maar niemand wil ze. alleen vragen ze altijd voor papegaaien patronen en die verkoopik juist niet . want die wil ik niet verkopen.maar ja de tijd zal het leren.

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 09:24
ik denk dat de resessie ook mee speelt de mensen houden de hand op de knip
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 10:35
Woon jij in hetzelfde dorp als ik? Bij ons liggen in de boekhandel op het Winklerplein hele leuke gehaakte sleutelhangers.
Groetjes, Catherine.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 10:43
en als je haken leuk vind en het niet erg vind er geen geld aan te verdienen kan je haken voor goede doelen. en als je een beetje thuis ben in je omgeving en internet kan je er ook zelf 1 starten, voor bijv gehandicapte kinderen.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 10:48
Kijk eens hier voor goede doelen
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 12:26
Vooral een keer de gok wagen en een kraam huren. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en voor 220 euro verkocht na aftrek van de kraamhuur. Ik weet wel dat dat niet allemaal winst was, maar het materiaal had ik toch al. Je wordt er niet rijk van, maar het is heel leuk om te doen en je hebt weer wat geld om nieuw materiaal te kopen en aan de gang te blijven. Een tip nog, huur geen kraam in je eigen dorp want dan verkoop je niet zo veel omdat de mensen je kennen en vraag niet te veel.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 13:12
Originally posted by lieveheersbeestje lieveheersbeestje wrote:

Kijk eens hier voor goede doelen

IK denk dat dit jaar Innocent drinks ook weerom een goedgemutst campagne doet. Mini mutsjes breien of haken die op hun flesjes passen. Voor elke flesje drank dat verkocht wordt met mutsje op (die worden verkocht in November denk ik) gaat er 20 cent naar het ouderfonds die acties doet voor eenzame ouderen.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 13:35
Misschien kun je met meer creatievelingen eens een kraam op Artistieke Handen huren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Roelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 15:19
Okkipowerrr ik heb er zelf ook nog niet veel ervaring mee, maar hier in de buurt was toen een dag met kraampjes bij een quiltwinkel, daar komen dus handwerkmensen die het wel waarderen.
En misschien zou je kerstdingen kunnen maken en met een kerstshow (die hebben we hier tegenwoordig steeds meer) bij tuincentra's of iets hebben ze vaak een kerstshow met kraampjes, dat verkoopt misschien ook wel omdat mensen toch graag iets een leuks willen kopen met de kerst.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 16:21
Zeker de moed niet laten zakken hoor verder doen ,het is immers een kostelijke tijd
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 17:21
Ligt het ook niet aan de bereikbaarheid van de webwinkeltje, ik probeer er te geraken maar kom er maar niet op, slechte en trage verbinding. Of het aan mij ligt weet ik niet maar met andere sites heb ik geen last.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 19:20
de webwinkel is goed te bereiken hoor. ik blijf proberen het spul te verkopen engooi het op elke site die ik ken maar niks hoor alleen maar goh das leuk maar verder niks Confused

@Catherine.ik woon in sliedrecht en mijn sleutelhangers heb ik daar idd mogen uitstallen. woon jij dan ook in dit gat hihihihi. leuk een durpsgenoot

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 19:26
enne hie rkennen zeme niet zo want ik kom niet veel buiten want ik heb namelijk last van straatvrees Unhappyik ren naa rde winkel om boodschappen te doen en dan weer met een rotgang naar huis. soms als ik een goede dag heb gaik naar andere winkels. maar verder kom ik eigenlijk nergens ook omdat ik helemaal alleen ben dus ik heb geen reden om weg te gaan. heb geen vrienden etc want die hebben me allemaal met de scheiding laten vallen.dus ik beneen beetje mensen schuwgeworden. via de pc gaa thet wel maar op straat brrrrrrrrrrrrr. em als je niet buiten kom  leer je ook geen andere mensen kennen he dasjammer want ik zou best een maatje willen hebben om mee te kletesen te hobbyen

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 19:41
nou hopelijk woont Catherine in dat gat, dan kunnen jullie maatjes worden.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 20:27
is wel een idee biggels maar zoveel reken ik niet ik ben meer aan garen kwijt dan wat ik er voor vraag. in die indiaan bijv zit heel veelgaren. en voor die sleutelhangers vraag ik maar 3,50.. nou ik zie welhoor. ik vind haken eigenlijk ookgewoon erg leuk, maar heb geenruimte meer om alles te stallen in huis hihihihi. mijn vitrinekast is vol de shoorsteen staat vol de kasten staanvol.
maarik zal de prijzen maar gaan aanpassen.maar voorhet patroon blijftde prijshetzelfde die is al goedkoop als je kijkt wat babsie vraagt. is de mijne niet duur en zij verkoopt er honderden
enne ik woon in sliedrecht

Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 20:46
aaaaaah nee dat is veels te ver.

met babsie kan je niet vergelijken he,
die heeft een etsy shop met heeel veel patronen,  je valt dan veel meer op.

heb je ook een twinkelsytle account,  tis niet veel maar verkoop gemiddeld toch wel 1 patroon per maand, (ik heb er 3 te koop staan daar)

tja en wellicht ook op forums gaan zitten die niets met hobbyen te maken hebben,  ik verkoop best aardig via dat soort forums, omdat men dat daar niet kan, een grote groep athans,

via een hobbyforum heb ik nog nooit wat verkocht, men kan het dan al snel zelf. 

sliedrecht is helaas te ver weg.

Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:51
Ha dat is leuk, ik woon in hetzelfde gat als jij okkiepowerr. Ik heb je sleutelhangers in de winkel gezien en mijn eerste reactie was, dat die heel mooi gehaakt zijn. Groetjes, Catherine.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns