Bereleuk! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Juli 2012 om 13:25 |
Dat ze ( anne claire petit) geen patronen verkoopt, is algemeen bekend. Nu heb ik (volgens mij van haar) een te gekke beer gevonden. Naar het patroon vraag ik niet, maar weet iemand hoe die strepen gemaakt zijn? Zijn dat allemaal rijden lossen in verschillende kleuren die her en der met een steek zijn vastgezet? Want dan is het natuurlijk appeltje-eitje!
![]() |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat kun je ook gelijk met een haaknaald doen, hoef je het er niet apart aan te zetten
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
hoe bedoel je dat Lydia... Dat je bijv. 3 losse en dan met een hv aan de beer?
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Het is wel een snoesje hé!!!
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
nee, je hebt de draad aan de binnenkant van het werk en die haal je als het ware op met je haaknaald, je kunt het ook op breiwerk doen, je hebt een klein lusje om mee te beginnen en dan de haaknaald een klein stukje verder steken en de draad ophalen en door het lusje halen, ben slecht in uitleggen, alleen opletten dat je het niet te strak doet.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
zoals lydia zegt, zijn eigenlijk halve vaste maar dan begonnen met inderdaad de draad onderaan het werk, dan insteken draad ophalen en afwerken als halve vaste en zo verder eenmaal gedaan dan denk je dat is echt wel simpel
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Dank voor de wijsheid. Niet dat ik er nu gelijk aan ga beginnen maar ik zag um langskomen en vind het wellicht een idee voor de toekomst.
|
|
![]() |
|
vroeger deed ik het op t-shirts van de kinderen, een tekening erop maken met uitwasbare inkt en dan een hele dunne haaknaald, het stuk t-shirt stof spannen in een borduurring en 1 of 2 draadjes borduurzijde, verkleurt nooit en krimpt ook niet en dan haken maar langs de lijntjes, daarna het t-shirt wassen en de voorbedrukte lijntjes zijn weg. de middelste stukjes kon je dan ook nog opvullen met puffpaint (weet niet of dat er nog is)
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
waaaaah Lydia!! Wat een gouden tip!! Super leuk idee!
|
|
![]() |
|
Lilyishere ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Ja echt een leuke tip! Dank Lydia!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |