Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bergère de france

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
cynthia van dael View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2015
Locatie: Hoboken
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cynthia van dael Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bergère de france
    Posted: 18 Januari 2015 om 20:28
Ik ben echt een beginnende breister en in het patronenboek Bergère de France 2014/2015 staat op blz 143 een vest gebreid in recyclaine, doch voor "gevorderden", dus waarschijnlijk te hoog gemikt. Is er soms iemand die mij dit patroon kan doormailen, zodat ik het al eens kan uitpluizen wat ik ervan begrijp, alvorens ik de breiwol ervoor koop, en een patronenboek kopen zonder dat ik er iets mee doe is ook verloren. Alvast bedankt
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 10:18

Hoi, we zijn hier een forum en het is niet zo dat we alle brei- en haakboeken thuis hebben. Patronen die onder copyright vallen

mogen niet zo gedeeld worden - daar krijgt het forum last mee. Of is dit een test van het forum ??? Als je een patronenboek kopen als verloren ziet
ga dan b.v. naar de bibliotheek als niet-lid kun je alles simpel bekijken - als lid kun je eventueel nog een goed boek van een
andere bieb reserveren. En sinds de mode altijd weer teruggrijpt op eerdere jaren zijn kringloopwinkels ook een goed adres voor
een mooi patronenblad.
Verder zijn er op internet hele bulten van vrije patronen. De drops patronen, die je wel heel goed lezen moet en b.v. Lana Grossa heeft
iedere maand een vrij patroon. Verder is er het engelstalige internet breiblad knitty enz enz
Als je denkt dat een patroon van een vest te moeilijk ik, kun je het beste de mouwen als eerste
breien - dan kom je er een beetje in. En als je het niet meer snapt, dan kom je het hier vragen en helpen we je zo goed mogelijk weer op weg
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns