Bericht uit Thailand |
Reageer
|
| Autheur | |
malofa
Duizendpoot
Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Bericht uit ThailandPosted: 12 Februari 2011 om 15:57 |
|
Dag Dames,
We zijn goed aangekomen. Zitten nu ruim een week in thailand en t bevalt ons prima. We zijn nu aan t zoeken naar een geschikt huisje waar we de rest van t jaar in kunnen wonen. Mijn bamboe haaknaald mocht gewoon mee in t vliegtuig en heb een nagelknippertje (zonder vijltje) gebruikt om de draden mee door te knippen. Als je hier op de markt loopt zie je verschillende gehaakte dingen (knuffeltjes, wintermutsen!? t is hier nu 30 graden enz.) De vriendin van mijn vader vindt dat ik ook maar eens wat moet gaan verkopen. Ik ben wel gek, Ik haak voor mijn plezier hoor! Wil je af en toe eens lezen wat we hier doen, ga dan naar malofa.nl daar houden we af en toe een blog bij Groetjes uit een zonnig Thailand Sawadee Wenke |
|
![]() |
|
amandel
Hobbyguru
Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Februari 2011 om 16:06 |
|
Hallo Wenke, wat leuk om te lezen dat jullie daar nu zijn, en goed aangekomen. Ik ga zeker even kijken op je blog. En war heerlijk dat het bij jullie 30 graden is, stuur maar een beetje warmte hier naar toe, veel geluk met het zoeken naar een huisje, dat zal vast wel goed komen, veel plezier en geniet er maar van, groetjes irene |
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Februari 2011 om 23:39 |
|
Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier in het verre Thailand
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
tootjeko
Hobbywonder
Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Februari 2011 om 09:20 |
|
Wat leuk dat we je kunnen volgen via je blog.
|
|
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |