bericht van handwerkjuffie |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor jou, juffie! en een van mij. Je bent een toppertje zoals jij de dingen aanvaart is echt een knuffel en een applaus waard!!
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je bent een kanjer Handwerkjuffie. Je verhaal is voor mij een les in nederigheid, zeker op een dag als vandaag waar ik veel heb lopen mopperen over onbelangrijke zaken. Respect voor je positiviteit en doorzettingsvermogen.
|
|
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bewonder je door settings vermogen , Heel veel sterkte toegewenst . Liefs ,Geerke |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
na 2 chemokuren nog maar één vijfde van de markers aanwezig.
En zo een chemokuur is precies toch wel meer dan hetgeen ik dacht. Ik wist dus niet dat ge dan ook op uw voeding moest letten. (waarschijnlijk omdat ik van de meeste hoor dat zij zo ziek zijn als een hond en geen eetlust hebben) Maar gelukkig kan het ook anders lees ik. Het einde is in zicht. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat er weer een berichtje van je staat.
En wat fijn dat je zo goed door de chemokuren komt. Sterkte bij het verder opknappen en je volgende kuur.
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |