Bericht van overlijden |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Mei 2016 om 16:45 |
Voor de mensen die haar kenden, wil ik jullie laten weten, dat Irene hier bekend onder de naam Amandel
is overleden. Ze is aan de slopende ziekte, na een ziekbed van 5 maanden heen gegaan. Ze is maar 66 jaar geworden. Ik ben gisteren naar haar crematie geweest. Ze was hier op dit forum eerdere jaren actief, maar na een hersenbloeding 4 jaar terug, rechtzijdig verlamd geraakt en kon daardoor niets meer maken, wat haar veel verdriet gaf. Ik heb haar jaren terug om een patroontje gevraagd en sinds dien zijn we schrijfvriendinnen geworden. Ik zal haar heel erg gaan missen. Ik wil dit toch met jullie delen. |
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kende haar niet , maar ik wil jou toch graag heel veel sterkte wensen. Heel bijzonder om zo'n vriendschap te ontwikkelen dat geeft nu toch een heel gemis.
Vreselijk om eerst een hersenbloeding te krijgen en dan naar zo'n kort ziekbed te overlijden. Ik wens jou en de mensen die haar kende heel veel sterkte.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
gecondoleerd
ik kende haar niet maar vind het intens verdrietig on te lezen dat iemand zo jong overlijdt heel veel sterkte toegewenst groet van nia |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb haar hier op het Forum niet meegemaakt.
maar wil haar familie vrienden condoleren. en jou ook Creaans. en ook bedankt voor het vermelden hier op het Forum. |
|
oant Sjen
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd, triest verhaal.
|
|
december2011
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd. Heel veel sterkte. Het doet altijd pijn, als er een hobbydoosforumlid overlijdt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
gecondoleerd!!
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Droevig nieuws. gecondoleerd.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
66 is nog altijd veel te jong om te gaan, maar als het een slopende ziekte is mag je in feite dankbaar zijn dat het 'maar' 5 maanden heeft geduurd. Ik weet niet wat het is zo af te zien en die onzekerheid maar ik hoop (efkes heel egoïstisch zijn) dat ik dat nooit moet meemaken.
Sterkte het zal voor u ook wennen zijn zo zonder schrijfvriendin. |
|
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel sterkte, in de komende maanden.
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel sterkte voor familie en vrienden.......
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas heb ik haar ook niet gekend maar toch heel veel sterkte toegewenst.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb haar ook niet gekend ,maar daarom leef ik niet minder mee met dit veel te jonge overlijden .
Ik ben het wel met Bep eens dat als leven lijden wordt ,de dood als een verlossing komt al blijft het verdriet en gemis er niet minder om . Creaans jij ook sterkte |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte en gecondoleerd
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd nu je je maatje missen zult.
|
|
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach wat verdrietig. Gecondoleerd!
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte met het verlies van een vriendin waar je veel mee gedeeld hebt.
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe vriendschappen kunnen ontstaan en dan ook weer afscheid moeten nemen. Bewaar de mooie herinneringen aan haar op een speciaal plekje.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Charlotte1234
Duizendpoot Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Triest bericht. Gecondoleerd en sterkte aan familie en vrienden.
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |