Bert en ... |
Reageer |
Autheur | |
Sisi
Newbie Lid sinds: 24 Oktober 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Maart 2014 om 14:57 |
Hallo,
Ik ben Inge. Binnenkort gaat mijn broer Bert samenwonen met zijn vriendin en ik weet dat hij grote fan is van Bert en Ernie. Ik zou dan ook graag voor hen een Bert haken en eventueel ook een vrouwelijk vriendinnetje uit Sesamstraat. Wie kan mij helpen? Een link naar een winkel waar ik het patroon eventueel kan kopen is ook goed. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Hieronder staat een topic over Sesamstraat haken. Of er vrouwelijke figuren bij zitten, weet ik niet. Je zou Ernie vlechtjes kunnen geven, Ernestine.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Sisi
Post Options
Thanks(0)
|
Dag Magtelt,
Bedankt voor je antwoord, maar ik weet niet wat je bedoelt met : Hieronder |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(1)
|
Hieronder = in het overzicht van de topics in het forum Gezocht waar je deze vraag hebt gezet.
http://forum.hobbydoos.nl/sesamstraat-haken_topic22443.html
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Sisi
Post Options
Thanks(0)
|
Er wordt dus bedoeld dat ik daar eventueel mijn vraag opnieuw stel.
Ik zal het erop wagen. Danku |
|
Ik hou sinds kort van haken en breien. Dat laatste wel op de machine
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |