Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bestellen wol via hobbydoos

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Oktoberfee View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oktoberfee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bestellen wol via hobbydoos
    Posted: 15 September 2013 om 14:29
voor mijn volgend project wil ik een pull breien van drops. Als ik het uitreken heb ik 22 bollen nodig van Eskimo naturel n1.
Bij de wol die ik nu gebruik heb ik het voordeel dat ik, als ik een bol over heb, het terug kan brengen naar de winkel. Hoe gebeurt dit bij hobbydoos? Nemen jullie een bol meer of bekijken jullie het de moment zelf?
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2013 om 15:19
Je kunt bij ons altijd terugsturen wat je overhebt (binnen een redelijke tijd natuurlijk). 

Wij adviseren altijd een maat groter te bestellen dan je eigenlijk wilt maken. Daardoor heb je altijd voldoende. Ik wil dit ook adviseren als je in een winkel wol haalt. Je zit anders met het probleem van verfbaden.  Ik probeer altijd groot in te kopen zodat ik grote verfbaden heb. Maar ja die hoeveelheden willen ook wel op.

Zelf heb ik ook een kast vol met bolletjes die ik over had. Uiteindelijk komen die ook wel op in andere projecten. En ja voor 2,15 euro per bol eskimo (zonder korting) wil je ook niet hebben dat je te weinig hebt.

Back to Top
Oktoberfee View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oktoberfee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2013 om 15:42
Bedankt Hobbydoos voor je snelle reactie. Ik reken volgens omtrek telkens als ik een maat kies, een maat groter zou 12 cm groter zijn, das wel wat te veel Wink Maar ik snap je advies hoor.
Het beste zou nu zijn dat ik eerst mijn ene pull afwerk en zo lang mogelijk wacht om te bestellen, zodat ik zoveel mogelijk tijd heb om, als ik een bol teveel heb, terug te sturen.
Bedankt alvast voor de uitleg!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns