Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bevestigen van leertje aan gehaakte kattenmand

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Oscar View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 Juni 2021
Locatie: Sneek
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oscar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bevestigen van leertje aan gehaakte kattenmand
    Posted: 08 Juni 2021 om 11:25
Goedemorgen,

Samen met mijn moeder werk ik aan een handgemaakte kattenmand. We willen een logo bevestigen alleen twijfelen we over wat de mooiste en meest efficiƫnte manier is om dit te doen. Misschien hebben jullie meer ervaring met dit soort dingen. Zo ja, dan hoor ik het graag.

Via de volgende link vinden jullie een aantal foto's van de kattenmand en het logo.


Alvast bedankt!


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2021 om 11:59
Het simpelste zou zijn een gaatje in het leren etiket, een leren veter en een knijpkraal. De kat gaat daar natuurlijk wel mee spelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2021 om 12:30
goedemorgen Oscar
allereerst van harte welkom op dit forum Smile
dan mijn complimenten met de kattenmand, ziet er heel mooi uit Thumbs Up
wat betreft je vraag heb je al een prima antwoord van Magtelt,; daar sluit ik me bij aan.

wat ik me wel afvraag is waarom de label van leer moet zijn. Is het niet een beetje raar dat je de huid van het ene dier gebruikt op het bed van een ander dier met geen ander doel dan jouw plezier? persoonlijk zou ik de mand alleen om die reden niet willen kopen en niet in mijn huis willen hebben.
en een mand met een 'vegan' label is wellicht een stuk aantrekkelijker met al die mensen die overstappen naar vega(n)

Back to Top
Oscar View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 Juni 2021
Locatie: Sneek
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oscar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2021 om 14:15
Bedankt voor jullie reactie! Hier kunnen we wat mee. 

Wat betreft het leertje. Wij overwegen om over te stappen naar vegan leer. Mits onze leverancier dit op dezelfde manier kan bedrukken.

Nogmaals bedankt! 


Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2021 om 22:15
wat mij betreft is dat een mooie stap in de goede richting Oscar; succes Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns