Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bezige handen

 Reageer Reageer Pagina  123 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bezige handen
    Posted: 12 Mei 2009 om 20:12
Hierbij dan de nieuwe topic blz 1.

Ik ben twee vergeten truien in elkaar aan het zetten, een babybroekje aan het breien en nog steeds bezig met de uitgehaalde tuniek. Ik heb al één redelijk geslaagde boekenlegger liggen en twee genante mislukkingen. Vandaag heb ik een gat in een geitensok van T. gedicht door er een lapje voor te breien en dat in te zetten. Ik heb mijn man dus voor het lapje gehouden. Verder ben ik bezig het grasveldje te fatsoeneren, maar dat is erg aan het tegenwerken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 495
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ticia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2009 om 22:14
Duidelijker een nieuwe topic, Ik ben vandaag even bezig geweest met Winston de Olifant. En boodschappen gedaan, van de zon genoten achter glas. Ook nog eventjes Eten koken en ondertussen de mails bijwerken, hobbydoos nu aan het bekijken. Zo ook nog even slapen, en dat was nog niet alles pffh was me het dagje wel. 
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 09:18

Bezige handen .... wat een mooie titel !!

Alleen wiilen die van mij niet meer zo, ben deze week een hele avond bezig geweest met 3 pompoenetjes voor de 2e sjaal, hé hé .... toen kon ik ze niet meer vasthouden, dus de volgende dag maar weer verder.

Dus nr. 2 is nu ook klaar, en gaan we heel stoïcijns verder met de derde. Dat heb ik me nou eenmaal voorgenomen, hoezo eigenwijs !!!

heb het deze week wel erg druk gehad met opruimen na mijn verjaardag en moederdag, het lijkt wel een bloemen winkel hier .

Nu kwam mijn zoon gisteravond een "bacon and egg" pie bestellen, voor de sluitings avond van de dansschool ( hij wil pronken  ). En zo houden ze mijn handen wel bezig.

TONY
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 10:29
ik ben bezig met een ooievaar te haken. het schiet al aardig op maar kan er alleen aan werken als er niemand is of als de kids op bed liggen. en natuurlijk nog met mijn 60 babyflesjes voor de traktatie. ik heb er nu 47 af. er moet nog wel een kaartje aan komen maar dan moeten we eerst nog op zoek naar een naam. ik wil dat alles voor de 1ste week van juli af hebben want dan gaan we op vakantie.
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 10:33

bezige handen, knap gevonden!!

Mijn handen zijn bezig aan de "flower girl" van Mia Zamora Johnson, ben van plan ze te maken in de verschillende kleuren van de regenboog, zit enkel nog in de puree met "indigo" weet niet goed hoe indigo eruit ziet

boekenleggers voor sri lanka, tussendoor

einde van het school traktaties voor de juffen, dat worden de leuke bloemen in een potje van onze Mistig

tussendoor nog aan de computer zitten, eten koken, huis een beetje deftig houden, tuin in orde houden, met dochter naar de muziekschool, helpen met huiswerk van allebei,.......je mag dus wel stellen dat ik bezige handen heb

heb eigenlijk nog 2 paar handen te kort

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 10:48

Dat is een knappe titel

Ik ben gisteren aan mijn truitje bezig geweest

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer odette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 12:57
Originally posted by sassa sassa wrote:

zit enkel nog in de puree met "indigo" weet niet goed hoe indigo eruit ziet

Indigo is donker blauw.

odette
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer odette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 13:01
Mijn handjes zijn heel erg bezig met veels te veel dingen tegelijkertijd.  Boekenleggers aan het haken met bijpassende frutsel voor op de clipjes, vestje voor mij zelf, nog een truitje voor mij zelf, blokjes aan het haken voor een sjaal. En dan is er nog mijn gehaakte gordijntje voor het slaapkamerraam. Verder een topje/hesje voor dochter. En vanmiddag wil ik gaan beginnen aan de zeepbloem.
odette
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 13:29
Ik hoop dat niemand zich aangesproken voelt door de term BEZIGE. Als je handen in je schoot liggen, rusten ze en doen ze dus ook iets, Ik kwam er op omdat mijn dochter lang geleden bij het opruimen druk heen en weer liep met niks en als we commentaar hadden zei ze : "Ik ben aan het bezigen".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 13:39

Ik ben nog een telefoonhoesje van Barbapapa aan het maken, want m'n zusje vond die van mij zo leuk, dus ik maak er nu een voor haar. Hij is bijna af, alleen het drukkertje moet er nog op. Mijn bolero ligt even stil, ik wil ook zo'n zeepbloem maken en van die middeleeuwse poppetjes waarvan iemand mij het patroon heeft gestuurd. Genoeg ideeën dus!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 15:33
Vandaag rijstpap en een cake met appeltjes gemaakt en dat is al genoeg recht gestaan voor vandaag ,ik zal deze avond nog wel een beetje breien
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 17:09
BEN BEZIG MET EEN BARBIE JURKJE[HAKEN] EN HET BARBIE BED.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 18:41

Goede naam hoor Magtelt.

Ik probeer een dora te haken zonder patroon,maar alleen de gebreide dora van mijn kleindochter,als voorbeeld.

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 18:53

volgens mij zijn de hobbydozenhanden altijd bezig. Is het niet met hobby-en dan wel met andere zaken.

Mijne vermaken zich met een sokkenboord van een patroon van walhalla (gevonden via marij). Nu moeten ze even aan de fitnessapparaten om andere lichaamsdelen aan het werk te zetten.

groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2009 om 19:27
Ik ben nog bezig met mijn stapel poezenonderzetters. En ik neem 2 Amigurumi boeken mee naar Portugal, haaknaalden en garen.

Ik ga alters haken. Een vriendin van mij heeft ook DIS en in het Amigurumi boekje stonden poppetjes, en toen kreeg ik dit idee.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2009 om 11:44

GISTEREN SAMEN MET MIJN SCHOONMA OP DE WII GESPEELT. WII PLAY. HET WAS EEN SOORT VOETBAL. PROBEREN BIJ ELKAAR TE SCOREN EN JE EIGEN DOEL VERDEDIGEN MET EEN LANGWERPIG BLOKJE. WE HEBBEN ONS TRANEN GELACHEN. IK KREEG HET VOOR ELKAAR OM KEER OP KEER IN MIJN EIGEN DOEL TE SCHIETEN. ONZE MANNEN HEBBEN HOOFDSCHUDDEND TOEGEKEKEN. UITERAARD MAG HET DUIDELIJK ZIJN DAT IK VERLOOR.....

PS IK WEET HET. HELEMAAL GEEN HOBBY MET DRAADJES MAAR WEL BEZIGE HANDEN. ENNE DE HERINNERING BRENGT VOOR MIJ NOG STEEDS EEN GLIMLACH OP MIJN GEZICHT.....

MARCO HEEFT OOK MET ZIJN MA 'GEWIID'. TOEN BEN IK AL MEE KIJKEND VERDER GEGAAN MET MIJN SLEUTELHANGERS. BEN BIJNA KLAAR. WIL ZE EIGENLIJK MORGEN NAAR SCHOOL BRENGEN. MAAR OF DAT LUKT?

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catharina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2009 om 12:53

Een paar sokken voor mijzelf afgebreid, met een enkelsokje begonnen.

Sokken voor Roemenie aan het breien, en een truitje voor Ian, die echt af moet anders is hij er straks uitgegroeid.Alles verdeel ik, zodat overal even aan wordt gebreid.

Heb ik even tijd over.....nog even bij mijn naaiwerk, broek met tuniek.

Groetjes Catharina

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer T Looman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2009 om 21:41
ik ben met de tweede deken bezig ik moet nog twee rijen haken
groetjes Thea
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 14:39
Ik heb m'n kabouter af en ben nog bezig met een kinderdekentje en smoothies mutsjes!
Groeten Creaans.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 15:25

ik ben bezig met het inelkaar zetten van de ezel van DC

het lezen van het boek: mijn weg leidt naar tibet

Het zoeken naar een leuk patroontje om hierna te maken

het maken van een kruiswoordraadsel

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns