Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bezige handen

 Reageer Reageer Pagina  <1234 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 16:26
Ik ga vanavond naar de film The reader. Voor het eerst in tijden weer eens uit 's avonds. De laatste film, die ik in de bios gezien heb, was de eerste Lord of the Rings! Deze draait in een filmhuis. Hopelijk geen popcornzee en rollende flesjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 16:37

ik ben bezig met een vestje voor een pop aan het breien en daar naaien mijn dochter en ik ook nog een paar broekjes en een soort overjurkje bij

ja samen mijn jongste tantezegstertje wordt zondag 1 en daar hebben we een houten wandelwagentje voor gekocht die hheft mijn dochter zeer mooi in de verf gezet, en ik heb er weer een zak ingenaait

nu vonden we dat er ook een pop inmoest, maar die had zulke stoere kleren aan en dant vonden we niet erg passen bij de wagen dus heeft de ene patroontjes getekent de ander is begonnen met naaien, waarna mijn dochter de draadjes er weer afknipte, en zal de rest mee nemen naar huis waar ze de boel zal afmaken, elastiekje klitteband je kent het wel HOOP IK

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 16:54

ik ben druk bezig om voorbereidingen te treffen voor mijn zoon die vandaag jarig is .Hij viert zijn verjaardag morgen , vandaag heeft hij dienst  En de tuin even onderhanden genomen , staat er weer mooi bij . Aan handwerken kom ik vandaag niet aan toe. ben nu bezig om jullie verhalen te lezen. ha ha .meestal zit ik overdag niet achter de pc .

Magtelt ik vind het een mooi titel .

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2009 om 18:07

leuke titel magtelt!

wij gaan morgen een dagje weg met ons twee, dus dat vraagt wat voorbereiding in dit gezinnetje...  Heb er mijn handen dus even vol genoeg aan met alles in kannen en kruiken te hebben, en dan zijn we morgen ribbedibiekes tot zondagavond!  en neeee, er gaat geen haakwerkje mee! whoehaaaaaa!

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2009 om 11:17

ik heb mijn ezel van DC net af, wel met een heel eigen draai.

En ga nu beginnen met een babydekentje

Back to Top
culimieke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 November 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 196
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer culimieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2009 om 22:24
piep, mooie titel, zelfs voor een blog vind ik


Ik ben bezig een nieuwe wasmand te bekleden voor mn
nieuwe badkamer, van dezelfde stof als de gordijnen en
het gordijntje dat in de opening van mn oude kastje gaat
hangen.

Verder de tuin op orde, 1 dag bloemetjes gehaald, twee
dagen geplant, alles kan weer groeien,

heb katoen klaarliggen voor een zomertrui,
de borduurstof uit barcelona, geraak nie aan patroontje
maar vertrek volgende zondag terug voor 5 dagen nr daar
dus ga boek kopen dan maar, want wil die vrouwtjes met
taart borduren vr keukentje

euh, ook nog een halve stoffenwinkel stofjes vr dd
zomerkleding.........

verder nog iets???


veel frutselplezier

frutsel-culimieke

ps. komen jullie culimieke nog eens bezoeken????
[URL=http://imageshack.us][img]
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2009 om 16:40
Ik ben bezig met een konijn te haken en die is op een poot na af. Daarna staan er 2 muisjes op het programma. Ik heb verder de laatste tijd een overdosis hartjes en roosjes gehaakt voor een fair en mijn tweede dc schaap is ook klaar. Ook ben ik druk aan het schilderen in mijn woonkamer die nu weer wat bewoonbaar is. Na een weekje Egypte kan ik er weer vol tegen aan. Mijn computer heeft twee weken rust gehad omdat de hij volledig opnieuw reset is. Is nu stukken sneller.
Groeten Jacqueline
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2009 om 18:19

Ik ben een giraffe aan het haken,moet de poten nog.

en alvast een boekenlegger gehaakt voor de meisjes in sri lanka.

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2009 om 19:37

ik heb de gordijntjes af , voor mijn man zijn tuinhuisje op de volkstuin . Leuk hoor zo,n geruit gordijntje met ophang.Nu moet het nog opgehangen worden.

een knuffel voor idereen die het nodig heeft

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 19:13
ik heb één slofje gehaakt met een Drops patroontje en viel goed mee, leek ingewikkeld maar is het helemaal niet... Hopelijk dit weekend een tweede erbij... Verder nog voor mijn wasmanden in de badkamer een nieuwe linnenzak gemaakt! (zoals cullemieke dus!)
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 19:46

Daar ik he ontzettend in mijn rug heb , ben ik nu veel aan het handwerken en aan het lezen. Zelfs dat valt niet mee. We zouden een mooie route fietsen met Hemelvaartsdag , maar dat kan nu helaas niet door gaan

Ik wens iedereen een mooie hemelvaartsdag

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 20:48

Ikben druk bezig met een spencer/vest maar dat schiet niet op. Is van schapewol wat erg stroef op de pennen ligt. Komt ooit hoop ik af, mijn elleboog doet er vreselijk pijn van

Verder ligt er nog een barbiejurk die in elkaar moet, een baby vest wat in elkaar moet, een olifant die  nog in elkaar moet. Een vest waarvan ik 4 naalden uit moet halen en verder breien, een paar sokken die nog af moeten, en zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik. Maar eerste prioriteit is het vest/spencer, dat is namelijk voor iemand anders en die wachten er al zo lang op.

Verder weer aan het naaien, is toch minder belastend voor mijn armen dan breien Geef de dochter en schoondochter naailes en de eerste jurkjes zijn klaar! Foto volgt wel.

     All you need is love.

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 19:31
HET BARBIEBED IS BIJNA KLAAR,MOET ALLEEN DE SPREI NOG.
DAN NOG DE KAPTAFEL,NACHTKASTJE,KLEEDJE EN EEN LAMPJE.

BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 724
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marianneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2009 om 12:12
Ik ben nog steeds zo tussendoor bezig met sokken breien, steeds een paar toeren per keer. Op viltgebied ben ik nu even nergens mee bezig. Wacht op een enveloppe met materiaal pakketjes voor bij een paar patroonbladen die ik heb besteld, die komt als het goed is morgen, en dan ga ik denk ik beginnen met de Zon van atelier Woutertje. Maar het zou nog zomaar een andere kunnen worden hoor.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2009 om 15:28
Bezige voetjes vandaag. Op ons winkelcentrum was plantjesmarkt en creamarkt tegelijk. Andere jaren was dat vrijdag planten en zaterdag crea, na Hemelvaartsdag. Ik heb leuke dingetjes gekocht voor aan de boekenleggers en een speld met kleine matrioesjkaatjes. Die had ik ergens op een foto gezien in Libelle of Veronicagids en ze zijn van toverstaartjes.nl

Helaas hadden ze net geen kattenkruid voor onze rode jongens en geen salieplantjes tegen onze glibbergladde gasten, die aan de afrikaantjes sabbelen.

Ik heb ook een nieuwe poppenadrea gekocht, met o.a. een hangmatje voor Babyborn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2009 om 21:50

ik ben bezig met een babydekentje en een hondje

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2009 om 09:51

Na de boekenleggers ben ik begonnen aan suske en wiske,en aan de zeepbloem.

Ik dacht dat hij erg moeilijk was,maar het is gelukt,hij moet alleen nog aan elkaar.het viel dus reuze mee.

Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 724
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marianneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2009 om 09:57
Ik heb gisteren de Zon van Woutertje afgemaakt en mijn volgende viltprojectje worden de Aardbeibuikjes van Tintangel. Verder ben ik nog steeds bezig met sokken breien maar daar ben ik nog neit echt mee opgeschoten omdat ik vanalles tussendoor gedaan heb.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2009 om 10:46

ik ben bezig met het molletje van DC en tussendoor blokken aanhet haken voor een babydekentje

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2009 om 11:22
Ben voor m'n nichtje een tweelingzusje van Miezemuis aan het breien. Ze vond de eerste zo mooi dat ze er ook graag een wou hebben. Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns