Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bezige handen

Reageer Reageer Pagina  <1 2324252627 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vcable View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vcable Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2009 om 13:21

Wat leuk Hetty hoeveel steekies breed en hoog wordt ie?
Veel plezier met prikken er aan.

Ik heb weer een steek geleerd de picot steek die kende ik nog niet.
Net eve met haaknaald en draad een uitleg filmpie op youtube gekeken nou weet ik hoe die moet.
Dus ik ken weer verder met de uil.

Groetjes Kim
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2009 om 19:13
Heb kerstklokjes gehaakt en ben nu aan een kerstman en sneeuwpop bezig

Groeten Creaans
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2009 om 20:03

ik begin vast met kerstkaarten schrijven , anders moet ik er zoveel tegelijk schrijven .krijg je zo,n zere arm van.

Vieren jullie Sintnicolaas !!!!!!!!

groetjes van Rita

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2009 om 13:24
ben aan het 3 de kleedje bezig en als dat klaar is weer een ander werkje wat ik af wil hebben.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2009 om 19:47

was bezig aan een kerststalletje, maar de kleinere details (armen, handkes, enz) doen mijn pols geen goed...

de oplossing lag in de kast: heb de baboushka (kruidvat-setje) gehaakt als maria, en van de restjes met nog wat extra ben k bezig aan jozef en kindje jezus... Niet echt wat ik in gedachte had, maar het is in ieder geval wel geestig om te zien!

nu morgen nog in het tuinhuis gaan rommelen waarvan ik een stalletje kan maken, paar plankjes is al genoeg, hé...

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2009 om 20:00
Wat een leuk idee de hele Kerststal met baboushka's. Ik heb een houten stal van Kerk in Nood uit hout van het heilige land. Maar Jozef en Maria blijven omkukelen, dus die staan aan weerszijden tegen een muur geleund en het kindje ligt heel alleen in het midden. Ook de os en ezel staan te onvast op de poten om gezelschap te kunnen bieden. Ik ga er in de zomer aan beginnen en als het klaar is, kan de houten familie naar de kringloop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2009 om 20:54

ik heb net nog twee kerstbakjes gemaakt . nu ben ik helemaal gereed met de kerstversiering

groetjes van Rita 2

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2009 om 21:20

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wat een leuk idee de hele Kerststal met baboushka's. Ik heb een houten stal van Kerk in Nood uit hout van het heilige land. Maar Jozef en Maria blijven omkukelen, dus die staan aan weerszijden tegen een muur geleund en het kindje ligt heel alleen in het midden. Ook de os en ezel staan te onvast op de poten om gezelschap te kunnen bieden. Ik ga er in de zomer aan beginnen en als het klaar is, kan de houten familie naar de kringloop.

voorlopig alleen maria, jozef en kindje jezus, de rest hangt af van hoe het stalletje zal worden... Ik heb ze ook niet te dik opgevuld, dus ze moeten ook wel een steuntje... Maar de drie wijzen zie ik nog wel zitten! Hoewel, een baboushka-os me wel geweldig geestig lijkt!  Enne... stalletje zelf niet wegdoen, hoor magtelt! gebruik je opnieuw, toch?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2009 om 21:45
Het stalletje zelf bewaar ik wel, maar die figuurtjes zijn een ramp. Ik heb wel een mooi klein houten beeldengroepje van Jozef, Maria, het kindje en de ezel op de vlucht naar Egypte. Dat staat het hele jaar.

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2009 om 22:14

als ik een mooi en betaalbaar stalletje (zonder figuurtjes) zou vinden, is dat natuurlijk ook ok. maar wat ik hier in de buurt vond, was nogal prijzig...

ben ook toe aan nieuwe vogelhuisjes, enz... dus loopt lekker op...  Maar alles zelf maken kost nu eenmaal veel tijd, hé...

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2009 om 10:55

Sjaals ,sjaals en nog eens sjaals.Ik heb de smaak te pakken.

Weer een klaar.

Back to Top
Butterfly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Butterfly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2009 om 10:57
Ik ben nu bezig met een kerstgordijntje aan het haken voor volgend jaar.
Groetjes Carla.

Mijn blog over haken, breien en borduren:

http://hakenbreienborduren.blogspot.com/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2009 om 11:04
Sjaal is af voor de zoon zijn vriend en nu verder aan de trui
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2009 om 11:37
Kerstkaarn al weg vanmiddag samen met mijn vriendin kerstukjes maken met de ouderen en verder met mijn haakwerk.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2009 om 12:52
Druk met borduren van een foto af,en een antieke pop borduren.
Groetjes Hetty.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2009 om 12:55
Vanmorgen vast een verjaarsbezoekje van de buurvrouw en haar voormalige pleegzoon (mijn voormalige pleegkleinzoon) en ik had voor haar dochter een zwarte glitter fluffy wokkelsjaal klaarliggen voor de Kerst. Had zij laarzen aan in precies de kleur, die ik had klaarliggen voor zo'n nieuwe wokkelsjaal. Die staat dus al voor haar op de haaknaald.

Ik heb ook een trui op de pennen met middenvoor een kabelpatroon dat er moeilijker uitziet dan het is.

Beide in licht turkoois.

wat rozengeur.
Back to Top
Sacajawea View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sacajawea Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2009 om 16:00

Verleden week een sjaal voor mijn eega afgebreid in een diagonale structuur patroon. De kleur was zwart/wit/petrolblauw. Hij is er erg blij mee. Verder nog een lief lila das voor mijn kleindochtertje (7 mnd. jong) gebreid met een gat erin om hem makkelijk door te halen.

Nu ben ik gestart met een sjaal voor mijn zoon (30 jr) voor volgend jaar. Het is witte wol en ik brei in een -boordsteek, lijkend op kleine kabeltjes- dus erg bewerkelijk en daarom wordt hij pas voor volgend jaar. Dan hoef ik ook niet te haasten.

Ik ben ook begonnen aan een truitje voor m'n kleindochtertje in rood bouclégaren op nld. 4,5. Heb ik spijt van. Niet vanwege de kleur, want die is leuk met de groene, blauwe, lila en gele nopjes/spikkels. Het is vanwege de dikte en het bouclé dat helemaal niet lekker breid . Dus of het doorgaat?????

Als ik weerzin hou tijdens het breien dan stop ik er maar mee en begin dan aan een vestje in een gemeleerde garen en ga dan kabels erin breien. We zullen zien.

Hartelijke groetjes, Carolina

Iedereen krijgt elke nieuwe dag ook weer een nieuwe kans. :-)
Back to Top
Sacajawea View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sacajawea Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2009 om 16:17
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Weer een klaar.

Corrie, wanneer kunnen we je nieuwe sjaal bewonderen?

Hartelijke groetjes, Carolina

Iedereen krijgt elke nieuwe dag ook weer een nieuwe kans. :-)
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2009 om 20:09

ik ben  nog steeds bezig met trui en goerdijntje ,schiet niet erg op

groetjes Rita 2

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2009 om 08:02
Originally posted by Sacajawea Sacajawea wrote:

Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Weer een klaar.

Corrie, wanneer kunnen we je nieuwe sjaal bewonderen?

Komen eraan,er moest er nog een geblockt worden,ik ga straks de foto maken.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2324252627 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns