Bezige handen |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2324252627 37> |
Autheur | ||
vcable ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Wat leuk Hetty hoeveel steekies breed en hoog wordt ie? |
||
Groetjes Kim
|
||
![]() |
||
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
|
Heb kerstklokjes gehaakt en ben nu aan een kerstman en sneeuwpop bezig
Groeten Creaans |
||
![]() |
||
licht ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 284 |
|
ik begin vast met kerstkaarten schrijven , anders moet ik er zoveel tegelijk schrijven .krijg je zo,n zere arm van. Vieren jullie Sintnicolaas !!!!!!!!
|
||
wees een licht voor iedereen
|
||
![]() |
||
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
|
ben aan het 3 de kleedje bezig en als dat klaar is weer een ander werkje wat ik af wil hebben.
|
||
Hou de eer aan jezelf
|
||
![]() |
||
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
|
was bezig aan een kerststalletje, maar de kleinere details (armen, handkes, enz) doen mijn pols geen goed... de oplossing lag in de kast: heb de baboushka (kruidvat-setje) gehaakt als maria, en van de restjes met nog wat extra ben k bezig aan jozef en kindje jezus... Niet echt wat ik in gedachte had, maar het is in ieder geval wel geestig om te zien! nu morgen nog in het tuinhuis gaan rommelen waarvan ik een stalletje kan maken, paar plankjes is al genoeg, hé... |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23722 |
|
Wat een leuk idee de hele Kerststal met baboushka's. Ik heb een houten stal van Kerk in Nood uit hout van het heilige land. Maar Jozef en Maria blijven omkukelen, dus die staan aan weerszijden tegen een muur geleund en het kindje ligt heel alleen in het midden. Ook de os en ezel staan te onvast op de poten om gezelschap te kunnen bieden. Ik ga er in de zomer aan beginnen en als het klaar is, kan de houten familie naar de kringloop.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
licht ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 284 |
|
ik heb net nog twee kerstbakjes gemaakt . nu ben ik helemaal gereed met de kerstversiering groetjes van Rita 2
|
||
|
||
![]() |
||
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
|
voorlopig alleen maria, jozef en kindje jezus, de rest hangt af van hoe het stalletje zal worden... Ik heb ze ook niet te dik opgevuld, dus ze moeten ook wel een steuntje... Maar de drie wijzen zie ik nog wel zitten! Hoewel, een baboushka-os me wel geweldig geestig lijkt! |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23722 |
|
Het stalletje zelf bewaar ik wel, maar die figuurtjes zijn een ramp. Ik heb wel een mooi klein houten beeldengroepje van Jozef, Maria, het kindje en de ezel op de vlucht naar Egypte. Dat staat het hele jaar.
|
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
als ik een mooi en betaalbaar stalletje (zonder figuurtjes) zou vinden, is dat natuurlijk ook ok. maar wat ik hier in de buurt vond, was nogal prijzig... ben ook toe aan nieuwe vogelhuisjes, enz... dus loopt lekker op... |
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
|
Sjaals ,sjaals en nog eens sjaals.Ik heb de smaak te pakken. Weer een klaar. |
||
![]() |
||
Butterfly ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 401 |
|
Ik ben nu bezig met een kerstgordijntje aan het haken voor volgend jaar.
|
||
Groetjes Carla.
Mijn blog over haken, breien en borduren: http://hakenbreienborduren.blogspot.com/ |
||
![]() |
||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
|
Sjaal is af voor de zoon zijn vriend en nu verder aan de trui
|
||
![]() |
||
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
|
Kerstkaarn al weg vanmiddag samen met mijn vriendin kerstukjes maken met de ouderen en verder met mijn haakwerk.
|
||
Hou de eer aan jezelf
|
||
![]() |
||
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
|
Druk met borduren van een foto af,en een antieke pop borduren.
Groetjes Hetty. |
||
![]() |
||
|
Vanmorgen vast een verjaarsbezoekje van de buurvrouw en haar voormalige pleegzoon (mijn voormalige pleegkleinzoon) en ik had voor haar dochter een zwarte glitter fluffy wokkelsjaal klaarliggen voor de Kerst. Had zij laarzen aan in precies de kleur, die ik had klaarliggen voor zo'n nieuwe wokkelsjaal. Die staat dus al voor haar op de haaknaald.
Ik heb ook een trui op de pennen met middenvoor een kabelpatroon dat er moeilijker uitziet dan het is. Beide in licht turkoois. |
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Sacajawea ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 184 |
|
Verleden week een sjaal voor mijn eega afgebreid in een diagonale structuur patroon. De kleur was zwart/wit/petrolblauw. Hij is er erg blij mee. Verder nog een lief lila das voor mijn kleindochtertje (7 mnd. jong) gebreid met een gat erin om hem makkelijk door te halen. Nu ben ik gestart met een sjaal voor mijn zoon (30 jr) voor volgend jaar. Het is witte wol en ik brei in een -boordsteek, lijkend op kleine kabeltjes- dus erg bewerkelijk en daarom wordt hij pas voor volgend jaar. Dan hoef ik ook niet te haasten. Ik ben ook begonnen aan een truitje voor m'n kleindochtertje in rood bouclégaren op nld. 4,5. Heb ik spijt van. Niet vanwege de kleur, want die is leuk met de groene, blauwe, lila en gele nopjes/spikkels. Het is vanwege de dikte en het bouclé dat helemaal niet lekker breid Als ik weerzin hou tijdens het breien dan stop ik er maar mee en begin dan aan een vestje in een gemeleerde garen en ga dan kabels erin breien. We zullen zien. |
||
Hartelijke groetjes, Carolina
Iedereen krijgt elke nieuwe dag ook weer een nieuwe kans. :-) |
||
![]() |
||
Sacajawea ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 184 |
|
Corrie, wanneer kunnen we je nieuwe sjaal bewonderen? |
||
Hartelijke groetjes, Carolina
Iedereen krijgt elke nieuwe dag ook weer een nieuwe kans. :-) |
||
![]() |
||
|
groetjes Rita 2 |
||
|
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
|
Komen eraan,er moest er nog een geblockt worden,ik ga straks de foto maken. |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2324252627 37> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |