Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bezige handen

Reageer Reageer Pagina  <12345 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2009 om 12:53
Mijn voorlopig laatste babytruitje en mijn tuniek zijn in de eindfase, dus nu ben ik patronen aan het zoeken voor een roze vest in Eva wol (Wibra of Zeeman), in pen 8, hoewel ik met mijn strakke breien liever pen 9 doe. Een hele stapel Sandra's en Patricia's doorgewerkt, maar de keus was beperkt. Ik heb er één met kabels gevonden, maar dat wordt dan wel superdik, dus ik zal het patroon aanpassen voor gerstekorrel, dat gaat niet snel, maar het is toch voor de winter bedoeld. Of ik ga nog even neuzen voor een leuke losse breisteek. Tussendoor haak ik bloemetjes voor de haarspeldjes. Voor wachtkamerverveling ligt er altijd een haakpatroon voor een poppenmutsje klaar met haakpen en bol wol.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2009 om 21:31
Gisteren en vandaag hendrik de haas gehaakt, was een bestelling. Nu ga ik aan een spacekonijn verder en daarna denk ik iets van autootjes en iets voor een poppehuis
Groeten Jacqueline
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2009 om 19:11

Vandaag niets gedaan.

Onze jongste zoon Erwin is van daag jarig ,dus dan kan ik niet gaan zitten handwerken he!

fijne avond 

wees een licht voor iedereen
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2009 om 19:13
theeserviesje en nog steeds het babydekentje
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 14:07

Nog met theeserviesje, heb al twee gebakjes klaar en ben druk bezig met de theepot, dus nog even en jullie kunnen op theevisite komen.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 15:48

gezellig kathy!

Ik heb nog een paar zeepbloemen gehaakt en ben bezig met suske en wiske,maar die zijn wat saai.

Volgende week begin ik aan een gehaakt truitje voor mijn schoondochter,eerst moet er garen komen.

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 18:14
Ben weer aan de volgende handrik bezig, degene voor wie de vorige was wilde er nog een, dus we gaan weer vrolijk verder. Vandaag bij de tweede handswinkel en lief poppetheeserviesje gekocht, dus de thee kan bij mij al gedronken worden. Wel in een ontzettend vochtig huis, de muren zijn vandaag gedaan en dat brengt veel vocht met zich mee. de ramen open zetten om door te laten tochten is niet zo'n optie op dit moment
Groeten Jacqueline
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 18:18
hé, hé vrolijke bloemen zijn klaar, nu bezig aan barbalala, en een beertje in een konijnenpak ook nog een paar sokken liggen voor tussendoor, en nog aan het worstelen met de gehaakte sol-sleutels,
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 19:18
Ben bezig met mutsjes voor op flesjes, ben heel erg verkouden en moe! Maar wil toch bezig blijven!
Anderen dingen waar ik mee bezig was, is dan even te moeilijk!
Groeten Creaans.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 19:54

Net weer een paar babybornschoentjes af. Was bestelling van kleindochter: het moesten witte zijn MET een bandje over de wreef en een knoopje.

Babybornjurk is bijna af, moeten ook nog schoentjes en een soort haarband bij. Foto volgt tzt. Boekenleggers nog draadjes afhechten en glimmertjes opnaaien.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 13:00
babydekentje is af, ben aan een volgend bezig, maar is niet zo leuk geworden als het eerste... Dan heb ik er iets minder zin in! Maar het komt wel goed, hoor!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2009 om 06:03
Ga vandaag maar weer vlindertjes vouwen
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2009 om 09:16

Ben de laatste hand aan het leggen aan een pinguin, die in de zak van de derde sjaal moet komen ( foto's volgen )

En een poppenbedje aan het aankleden, voor de rommelmarkt die hier in Sep. wordt gehouden. ( mijn donatie ) 

TONY
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2009 om 11:44
Ben voor een hobby/handwerkzaak hier in het dorp bezig om een voorgedrukt schilderij te borduren. Het is een nieuwe serie van een borduurgaren firma. Er wordt met dun katoen geborduurd. Werkt niet echt prettig maar de kleuren zijn wel mooi. Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2009 om 13:38
Ik ga vandaag maar eens schilderen en vannacht in de nachtdienst mocht er tijd zijn een haakje doen.
Groeten Jacqueline
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2009 om 14:21

Vandaag: behangen en tussen het behangen door (lees insmeren van de muur met veel lijm) de ramen gezeemd en wc helemaal gepoetst. En dan niet eens bij mij maar bij een vriendin haha.

Zij helpt mij weer met andere dingen en haar man komt me binnenkort helpen met mijn tuin. Fijn hoor als je zo elkaar kan helpen.

Vanavond maar met een breiwerkje zitten, ben bezig met een vestje in knalroze (royal van de zeeman) voor mezelf. De mouwsjaal is inmiddels af maar kan er geen moooie foto van maken helaas.

Groetjes Simone

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2009 om 15:26
Verder met mijn vest
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2009 om 23:16

vandaag wezen fietsen naar Vaassen , even daar naar de markt geweest . een kleine maar gezellige markt. Bij ons in Apeldoorn is de markt zo groot . Maar is wel de beste markt van Nederland geworden .

Even lekker op een bankje gezeten , met 2  haringkjes en mijn mannetje met een lekker bekje . wat kan een mens dan genieten van kleine dingen . en daarna weer terug gefietst naar huis . was een kleine fietstocht ongeveer 20 km.

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2009 om 00:42

Ik ben bezig met Mathilda maar krijg de voetjes niet goed, moet morgen nog maar eens goed bekijken en opnieuw beginnen.

De flower people is af op de oogjes na, ga ik morgen ook doen en zal dan even een foto maken.

Nu lekker naar bed.

Fijne zondag allemaal.

Groetjes van Claire

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2009 om 10:46
Rita 2, in Vaassen is ook een grote kringloopwinkel in de Stationsstraat. Daar heb ik een jaar geleden een hele bos breinaalden voor één euro gekocht. Veel handwerkboeken hadden ze niet, maar dat kan nu wel het geval zijn. Die hebben ze dan weer in Twello, als ik niet net langs geweest ben.

De zaterdagmarkt in Apeldoorn is wel groot, maar ik mis de 2ehandsboekenkraam van vroeger. En de maandagmarkt was vroeger één en al stoffen en is nu heel veel kleding. Wel nog veel fournituren. Maar de wolkraam is er niet meer of net niet als ik eens ga.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns