Bezige handen |
Reageer ![]() |
Pagina <12345 37> |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mijn voorlopig laatste babytruitje en mijn tuniek zijn in de eindfase, dus nu ben ik patronen aan het zoeken voor een roze vest in Eva wol (Wibra of Zeeman), in pen 8, hoewel ik met mijn strakke breien liever pen 9 doe. Een hele stapel Sandra's en Patricia's doorgewerkt, maar de keus was beperkt. Ik heb er één met kabels gevonden, maar dat wordt dan wel superdik, dus ik zal het patroon aanpassen voor gerstekorrel, dat gaat niet snel, maar het is toch voor de winter bedoeld. Of ik ga nog even neuzen voor een leuke losse breisteek. Tussendoor haak ik bloemetjes voor de haarspeldjes. Voor wachtkamerverveling ligt er altijd een haakpatroon voor een poppenmutsje klaar met haakpen en bol wol.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Gisteren en vandaag hendrik de haas gehaakt, was een bestelling. Nu ga ik aan een spacekonijn verder en daarna denk ik iets van autootjes en iets voor een poppehuis
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
licht ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 284 |
Vandaag niets gedaan. Onze jongste zoon Erwin is van daag jarig ,dus dan kan ik niet gaan zitten handwerken he! fijne avond |
|
wees een licht voor iedereen
|
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
theeserviesje en nog steeds het babydekentje
|
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Nog met theeserviesje, heb al twee gebakjes klaar en ben druk bezig met de theepot, dus nog even en jullie kunnen op theevisite komen. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
gezellig kathy! Ik heb nog een paar zeepbloemen gehaakt en ben bezig met suske en wiske,maar die zijn wat saai. Volgende week begin ik aan een gehaakt truitje voor mijn schoondochter,eerst moet er garen komen. |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Ben weer aan de volgende handrik bezig, degene voor wie de vorige was wilde er nog een, dus we gaan weer vrolijk verder. Vandaag bij de tweede handswinkel en lief poppetheeserviesje gekocht, dus de thee kan bij mij al gedronken worden. Wel in een ontzettend vochtig huis, de muren zijn vandaag gedaan en dat brengt veel vocht met zich mee. de ramen open zetten om door te laten tochten is niet zo'n optie op dit moment
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
hé, hé vrolijke bloemen zijn klaar, nu bezig aan barbalala, en een beertje in een konijnenpak ook nog een paar sokken liggen voor tussendoor
![]() ![]() |
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
![]() |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Ben bezig met mutsjes voor op flesjes, ben heel erg verkouden en moe! Maar wil toch bezig blijven!
Anderen dingen waar ik mee bezig was, is dan even te moeilijk! Groeten Creaans. |
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Net weer een paar babybornschoentjes af. Was bestelling van kleindochter: het moesten witte zijn MET een bandje over de wreef en een knoopje. Babybornjurk is bijna af, moeten ook nog schoentjes en een soort haarband bij. Foto volgt tzt. Boekenleggers nog draadjes afhechten en glimmertjes opnaaien. groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
babydekentje is af, ben aan een volgend bezig, maar is niet zo leuk geworden als het eerste... Dan heb ik er iets minder zin in! Maar het komt wel goed, hoor!
![]() |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Ga vandaag maar weer vlindertjes vouwen
![]() |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Antonia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
Ben de laatste hand aan het leggen aan een pinguin, die in de zak van de derde sjaal moet komen ( foto's volgen ) En een poppenbedje aan het aankleden, voor de rommelmarkt die hier in Sep. wordt gehouden. ( mijn donatie ) |
|
TONY
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Ben voor een hobby/handwerkzaak hier in het dorp bezig om een voorgedrukt schilderij te borduren. Het is een nieuwe serie van een borduurgaren firma. Er wordt met dun katoen geborduurd. Werkt niet echt prettig maar de kleuren zijn wel mooi. Groetjes Mistig
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Ik ga vandaag maar eens schilderen en vannacht in de nachtdienst mocht er tijd zijn een haakje doen.
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Vandaag: behangen en tussen het behangen door (lees insmeren van de muur met veel lijm) de ramen gezeemd en wc helemaal gepoetst. En dan niet eens bij mij maar bij een vriendin haha. Zij helpt mij weer met andere dingen en haar man komt me binnenkort helpen met mijn tuin. Fijn hoor als je zo elkaar kan helpen. Vanavond maar met een breiwerkje zitten, ben bezig met een vestje in knalroze (royal van de zeeman) voor mezelf. De mouwsjaal is inmiddels af maar kan er geen moooie foto van maken helaas. Groetjes Simone |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Verder met mijn vest
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
licht ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 284 |
vandaag wezen fietsen naar Vaassen , even daar naar de markt geweest . een kleine maar gezellige markt. Bij ons in Apeldoorn is de markt zo groot . Maar is wel de beste markt van Nederland geworden . Even lekker op een bankje gezeten , met 2 haringkjes en mijn mannetje met een lekker bekje . wat kan een mens dan genieten van kleine dingen . en daarna weer terug gefietst naar huis . was een kleine fietstocht ongeveer 20 km. groetjes van Rita 2 |
|
wees een licht voor iedereen
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Ik ben bezig met Mathilda maar krijg de voetjes niet goed, moet morgen nog maar eens goed bekijken en opnieuw beginnen. De flower people is af op de oogjes na, ga ik morgen ook doen en zal dan even een foto maken. Nu lekker naar bed. Fijne zondag allemaal. Groetjes van Claire |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Rita 2, in Vaassen is ook een grote kringloopwinkel in de Stationsstraat. Daar heb ik een jaar geleden een hele bos breinaalden voor één euro gekocht. Veel handwerkboeken hadden ze niet, maar dat kan nu wel het geval zijn. Die hebben ze dan weer in Twello, als ik niet net langs geweest ben.
De zaterdagmarkt in Apeldoorn is wel groot, maar ik mis de 2ehandsboekenkraam van vroeger. En de maandagmarkt was vroeger één en al stoffen en is nu heel veel kleding. Wel nog veel fournituren. Maar de wolkraam is er niet meer of net niet als ik eens ga. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12345 37> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |