Bezige handen |
Reageer ![]() |
Pagina <1 3031323334 37> |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik moet nog een gehaakt tasje in elkaar zetten met een stofje aan de binnenkant, dat wilde ik eigenlijk aanstaand weekend doen er ligt nog een onafgemaakt barbievestje en jurkje en ik wil aan bunty het konijntje beginnen een engels patroon jaja
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
wat er bij mij ALWEER afgewrkt moet worden............ik leer het niet af
![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
licht ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 284 |
Hallo allemaal. ik heb maar weer eens wol gekocht ,om sokken te breien .Mijn jaap heeft s'winters graag eigen gebreide sokken aan ,lekker warm zegt hij. Groetjes van Rita |
|
wees een licht voor iedereen
|
|
![]() |
|
Francis ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 291 |
Ik ben dus bezig met het dekentje en ik heb een aantal broekjes geknipt voor de kleine meid. Die ik nog in elkaar moet zetten of al half af zijn. |
|
![]() |
|
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
Ik wil beginnen met een dekentje, maar ben ondertussen bezig met allerlei dingen van kralen, maar het is lekker weer, dus ik ga straks mooi in de tuin zitten met een glas koud drinken en dan maar aan de slag! wel goed insmeren, want ben gister flink verbrandt.
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ja ja smeren moet, ook als je in de eigen tuin zit of naar de winkel fietst. Vaak denk je er alleen aan als je naar het strand gaat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
licht ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 284 |
Goedenavond allemaal. Zaterdag maar weer eens even naar de Wibra geweest, ik heb me maar zomaar knotten wol gehaald , wat ik er mee ga doen ,weet ik nog niet! Maar dan heb ik wat in voorraad. Nog een fijne avond .......groetjes Rita 2 |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Heerlijk is dat, zomaar wol kopen. Het is alleen oppassen dat er niet meer voor je toekomstige project nodig is, dan je gekocht hebt, want de volgende keer hebben ze die kleur niet meer in hetzelfde verfbad. Ik koop het liefst 10 bollen tegelijk.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hallo allemaal. Magtelt laat ik nu 10 bollen gekocht hebben . ik denk dat ik er een zomer twinset van ga breien . groetjes Rita |
|
|
|
![]() |
|
Dat gaat vast lukken. Ik heb ook eens een twinset van Saskia gebreid en toen hield ik zoveel over dat ik iemand anders weer kon helpen die halverwege een sjaal was blijven steken.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
ik ben begonnen, met zakumi de mascotte van het wk voetbal
|
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
Ik ben (nog steeds) bezig met Barnacle Bill. Maar op de een of andere manier vind ik haken leuker op het bankje in de zon. Heb net 2 Sunbonnet geurmeisjes af die nu op het toilet hangen. Tussendoor nog even een Piplup sleutelhanger gehaakt.
Toen kwam mijn man met een weerstation thuis. In de aanbieding maar met een witte lijst ![]() Dus Bill ligt nog te wachten........ |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Mijn groen truitje is af nu begin ik aan het blauw
|
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
ik heb eindelijk de sjaal voor mijn schoondochter af. Heb net een uur op mijn knieen gelegen om dat ding op een matras te spannen, pffff wat een werk. Voorlopig even geen sjaals meer, ga maar eerst een leuke pop breien. Dat schiet tenminste op. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Bij sjaals hangt het af van de gebruikte steken, of het lang duurt ze te maken. Ik brei ze in de luie wijvensteek en ik haak ze in filet met stokjes en lossen, dan schiet je lekker op.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Ben bezig met het breien van de kerststal van JG. Ik heb 4 herders af, ben nu met de 2e koning bezig en dan Jozef, Maria en het kindje nog. De dieren van het patroon vond ik persoonlijk niet zo mooi. Ben naar een speelgoedwinkel geweest en daar hadden ze prachtige schaapjes, ezels en een rund met lange horens, dus die heb ik beestje bij beestje daar aangeschaft.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
ik was in het vliegtuig naar sri lanka begonnen aan een blauw tasje, dat heeft anne takshila gekregen. Ze koos wit en oranje voor de afwerking. Toen was er eentje die -naar eigen zeggen- "kon haken" en een baymuts, toen een bloem en een tas ging haken... Maar eigenlijk kon ze alleen koordjes haken... Je snapt al hoe dit ging??? Aunty Chris dus maar weer een nieuw tasje gehaakt, een rood met witte bloem dit keer... Marianne heeft er eentje gemaakt voor een klein meisje dat Hansini heet en die echt niks had (nu wel hoor, hihi!) en dat heb ik afgewerkt voor haar, eentje in het roze... En of er veel hebben leren haken???? haha, ik moet nog lachen als ik er aan denk, nee dus... Ze vonden het veel leuker om in de boeken met patronen oooh en aaah te staan gillen! |
|
![]() |
|
Wat zijn we allemaal lekker bezig. Gezellig om te lezen waar iedereen mee bezig is . Groetjes van Rita 2 |
|
|
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
ik ben bezig met het haken van een matrozen kikker
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 3031323334 37> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |