Bezige handen |
Reageer ![]() |
Pagina <1 34353637> |
Autheur | |
Antonia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ben bijna klaar met het 3e broodmandje aan te kleden voor de rommelmarkt hier in onze ontmoetings ruimte ....... tussendoor een sjaal en muts gebreid voor de kerstmarkt ..... ben nu bezig met een gehaakt setje, hoedje en rugzakje, voor een 6 á 8 jarige ...... en een leuke winter trui mt.92 ....ook voor de Kerstmarkt. En aan het zorgen dat alles geregeld is voor de operatie over 3 weken, ik hoop wel dat ik daarna wat mag hobbyën. |
|
TONY
|
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
naschoolseactiviteiten zijn weer begonnen en dat 3 x per week dus mijn handjes vol, vanmorgen op de markt 25 meter stof gekocht en daar ga ik lappen van 1.50 bij 1.50 van naaien om de laatste les een tas te knopen.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Gamble82 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 186 |
Oe leuk dit, mijn oog viel nu pas op dit onderwerp nu weet iedereen waar ik mee bezig ben en heb ik een stok achter de deur om eens wat meer vaart erachter te zetten en mezelf ook de rust te gunnen.
Hier bezig met de trui voor Alicia (die eigenhandig het achterpand weer had uitgehaald ![]() En even een kabelnaald en rondbreinaald opgehaald vandaag. |
|
![]() |
|
Barones ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Januari 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 342 |
Ik ben bezig met een babytruitje, wat niet echt lukt.
Tevens ben ik bezig met een toiletrolhouder te breien. En ik heb net 10 bollen wol ,lila en wit, gekocht bij de Zeeman. Wij gaan over 4 dagen met vakantie voor 6 weken dus de hele breitas incl. wol gaat mee, tot groot genoegen van mijn man. Dan hebben we het nog niet over de kleding. Gelukkig is het geen moeilijk man. |
|
x_3bc1bd1f
|
|
![]() |
|
licht ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 284 |
Goedenavond allmaal , Ben een poosje afwezig geweest. ik heb nog een zomer truitje gemaakt, nu kan het meteen in de kast voor volgend voorjaar . Nu ben ik bezig met dun katoen een truitje met lange mouwen aan het breien . Voor dat het af is dan zal het al wel ver in de winter zijn . Voor straks slaap lekker groetjes van Rita 2 |
|
wees een licht voor iedereen
|
|
![]() |
|
licht ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 284 |
Hoy Barones, Ik wens je een hele mooie en fijne vakantie , waar gaat de reis naar Toe ??? Groetjes van Rita 2 |
|
|
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Gezellig dat je er weer bent Rita, Barones: laat je man maar lekker straks je breiwolletjes inladen. En vertel ondertussen maar dat je nog veel vervelender wordt als je het niet mee mag nemen. Stel je voor: breiverslaafd en niets kunnen doen. Dat is pas lastig Ik ben met een vest voor mijn buurjongen bezig. Manuel zijn vest is bijna af. Er moet een rits in, en knopen en ik moet nog wat bandjes breien. Ben nog steeds niet helemaal tevreden. (ik vond het breien al niet zo'n groot feest) maar hij zal en moet hem aan. Ik doe niet zoveel werk voor jan doppie. Verder ben ik aan het breien op een handbreisysteem. Het moet een trui voor beer worden. Ik heb het al drie keer uitgehaald. Maar het moet nu toch echt wat gaan worden. Als het af is zal ik het showen. |
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Ik ben bezig met het haken van 5 figuurtjes voor aan een mobile op verzoek. Heb al een uiltje gehaakt en een speldenkussen (bloem) en een koetje stond kant en klaar in de kast, dus nu nog een poesje en een vlinder. vlinder wordt fladder van Christel krukkert en de kleurtjes liggen al te wachten |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
ik ben bezig met het varkentje, Rob +de kikker, heb ik af, deze patronen zijn mij toegezonden door Naemi, mini-dieren..( bij mij zijn ze wel wat groter) heel makkelijk dus
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
ik doe op het moment niet zoveel: ik heb een rare duim, die wil niet meer?
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Ik ben geheel tegen m'n eigen regels in ,met twee dingen bezig,een sjaal natuurlijk, een konijntje aan het breien,en druk met centjes tellen.
![]() |
|
![]() |
|
Goedenavond allemaal. ik heb het katoen waar ik mee aan het breien was , maar in de kast gelegd. Vanmiddag was ik even bij de Wibra en daar lag mooie wol , je weet wel van die mooie warme herfst kleuren . Mijn handen gingen jeuken , natuurlijk heb ik de wol gekocht . Als ik mijn pc afsluit dan ga ik een mooi patroon uitzoeken en ,en gezellig aan de slag . Ik wens jullie allemaal een fijne avond , en tot later groetjes van Rita 2 |
|
|
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
ik ben bezig met het haken van het laatste figuurtje voor
de mobile en het afwerken van de andere 4 |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Ik moetvoor maandag een vestje afbreien, gelukkig
hoef ik alleen de boord nog. Dan pak ik mijn breinaalden in en ga een weekje naar Turkije, of er gebreid word weet ik niet maar ze mogen in ieder geval mee op vakantie ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
ik heb mijn ik weet niet hoeveelste vest af ben nu weer een kleedje( vestje ) aan het haken. en erg druk met de naschoolseactiviteiten 3 x per week Haak nog steeds op de wi fit 3 x per week en heb en legpuzzelliggen voor de nodige ontspanning neer gelegd HEERLIJK |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Beneden ligt een paarse kinderponcho in aanbouw, boven een nieuwe dikke gehaakte sjaal met gebreide tussenstukken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
ben bezig met donnie de muis als afwissleing tussendoor, en nog steeds met 18 vogeltjes/pinguinetjes voor de traktatie van mijn dochter
groetWenke |
|
![]() |
|
ik heb al bijna weer een rugpand af van het vest die ik aan het breien ben. Het gaat lekker vlug , moet ook anders heb er van de winter niet veel aan . Een fijne donderdag allemaal, en veel handwerk plezier ,het weer wordt er langzaam zeer geschikt voor.
|
|
|
|
![]() |
|
Iris74 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
Ik ben met de busy bee bezig van amigurumiparadise.......zo'n schatje....!!
|
|
groetjes Iris ************** |
|
![]() |
|
ik ga nog even een langweekend naar Groet , ze vragen mij steeds waar ligt dat dan. Bij Alkmaar en Bergen . Even nog een fietstocht langs het strand en wandelen door de duinen . Dus laat ik het breiwerk voor wat het is ha ha Allemaal vast een goed weekend . Groetjes van Rita |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 34353637> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |