Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bezige handen

 Reageer Reageer Pagina  <1 353637
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marjola View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marjola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2010 om 08:33

Ik ben een plaid aan het breien. Hij bestaat uit banen en ik moet er nog 1,5. Lekker voor op de bank als het koud is. Verder heb ik vorige week 6 zakjes gebreid voor de school van mijn dochter, daar gaan knikkers in en de kinderen moeten dan voelen hoeveel erin zitten en dan kunnen ze het juiste getal erop plakken. Die heb ik gemaakt van gehaakte vierkantjes met klitteband.  Ook heb ik al een schildpad gebreid van het patroon van Alan Dart. Ik wacht nog op wol die ik heb besteld om twee dikke wintertruien te breien. Als ik die binnen heb moet de plaid maar weer even wachten. Maar vandaag moet ik het huis gaan soppen

Groetjes Els

Els
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2010 om 17:20

Ik heb garen gekocht bij de Action vanmiddag Lisa pompom garen.

Licht blauw en bruin gemeleerd voor sjaals.

En ik ben bezig met een sjaal van Wibra wol blauw groen gemeleerd.

Fijn weekend groetjes Hetty.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2010 om 17:27
Mijn Anna daken zijn de bloemen al af en de blokken bijnaen dan aan elkaar zetten ,en nu begonnen aan een warme trui voor een vriendin en een sjaal voor mij met wol van Bergè de france
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2010 om 18:18
Zomaar ineens met heel veel sokken bezig,allemaal gehaakt.Lekker simpel werkje tussen de klussen in huis door.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2010 om 19:07
Ik heb gisteren de paddenstoel zover afgemaakt.
Moet alleen nog gras op komen .
Ik was er aan begonnen maar vond het niet mooi worden.
Ook ben ik bezig met een sjaal.
Die haak ik met paars gemêleerde wol van de wibra.
Ook ben ik nog steeds aan het naaien voor de meiden.
Dus nog zat om af te maken.
Ik vergeet bijna pip natuurlijk.
Heb ondertussen alweer de helft van het lijfje af (5de
poging.

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2010 om 22:59

Goedenavond allemaal.

Onze vrienden zijn vandaag 50 jaar getrouwd , we hebben van een heerlijk buffet genoten, en het was ook nog gezellig buikje vol ,tonnetje rond .

ik ben bezig met een lekkere winter trui te breien .

voor straks welterusten groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 10:16
sokken sokken en nog eens veemde sokken heb net dante het draakje klaar en nu een kitty en ik ben met mijn 5 de legpuzzel bezig dat geeft mij rust
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 11:39
Ben een wintertrui aan het breien en haken. Maar ik weet nog niet of ik die gehaakte pas er wel aan maak. Ik had al een heel stuk gehaakt toen ik zag dat het wijder begon te worden. Dus het hele zwikkie maar weer uitgehaald. Ik slaap er nog wel een nachtje over 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 15:22
ben ziek aan het worden bah bah en nog eens bah
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2010 om 15:34

Gelukkig zet het zo niet over ,ziek maar lekker uit

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 22:20

Ik zie dat het laatste bericht van 2010 is. Dan moet er nog een ander topic zijn toch? Ik kijk er over heen.

Maar ik ben bezig met eddie eend van crea me. Eindelijk na maanden toch eens weer de puf om wat te doen.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2011 om 12:19
Ik ben aan een tweede tienkleurige omslagdoek bezig en ik heb katoen gekocht voor eenzelfde in dunner materiaal, meer voor de mooi dan voor de warmte.

En nu Tons computer een nieuw moederboord/motherboard (whatever) heeft, kunnen we eindelijk verder met het patronenboekje voor Baby Born en kan ik aan deel 2 beginnen.

En tussendoor brei ik de omslagdoek uit het alongtopic, telkens 24 naalden en hoopvol kijken of ie groot genoeg is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2011 om 10:05
Ben op de pc een interview aan het uitwerken voor stage. Pff, wat een ellende. Hoor ik het goed, nee nog maar een keertje terugsppoelen. Heb al 2 vragen (van de 24) af...

Verder haak ik aan de Barbapapa's en m'n Karisma deken & Kata deken krijgen steeds meer vorm. Ik heb er zin in...

Trouwens leuk idee om dit topic weer naar boven te halen...
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2011 om 15:30

Leuk, bezige handen. Mijn moeder zei altijd: een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil.

Ik ben momenteel bezig met het 1e van 3 vestjes te breien. Ben begonnen met het kleinste maatje (mt.110/116) en moet er daarna nog 2 in grotere maten.

'kGa weer gauw verder breien

 

Groetjes Lmarina
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 353637

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns