bies aan vestje breien |
Reageer |
Autheur | |
Dorothé
Newbie Lid sinds: 15 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Maart 2011 om 12:13 |
Hallo, hoe kan ik het beste een bies aan een vestje breien? 1. 102 toeren gebreid, bies dwars breien met 102 steken of 90 steken opzetten dan sla ik bij elke 10e toer een steek over. 2. eerst bies breien en daarna met een stiksteek aan het vestje naaien |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat je het beste steken kunt opnemen, met een haaknaald, als het biesje gebreid wordt in 1/1, doe ik zelf altijd 3 steken opnemen(over 3 naalden) 1 naald overslaan, weer 3 steken opnemen en 1 naald overslaan), dus in totaal over 7 naalden 6 steken opnemen, dan wordt het boordje altijd goed.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik brei de bies altijd apart en dan brei ik eventuele knoopsgaten aan twee kanten. De mooiste kant komt dan vóór en de knoopsgaten die niet nodig zijn, naai ik dicht bij het aannnaaien van de knopen. En dan zet ik hem zo netjes mogelijk eraan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
speets
Duizendpoot Lid sinds: 17 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij is dat 6 steken over 8 naalden |
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik steken opneem,is dat drie breien een overslaan. Meestal brei ik de bies apart en naai hem later eraan. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
sorry tel/tikfout gemaakt kan gebeuren, er zijn gelukkig genoeg hobbydoosjes die het dan weer corrigeren. Tevens blijkt dat er verschillende wegen zijn die naar Rome leiden, zoals men zegt.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
EllenC
Duizendpoot Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Scotland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik doe hetzelfde als Lydia, heerlijk om haaknaalden en breinaalden in huis te hebben
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |