Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBijna jarig en uit logeren.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Bijna jarig en uit logeren.
    Posted: 02 Mei 2010 om 13:49
Hoi allemaal! Hopelijk gaat het met jullie allen goed! Ik dacht, ik schrijf weer eens .

Dinsdag ben ik jarig, op dodenherdenking. Wel een beetje een rot dag om jarig te zijn. Omdat ik al zo'n hekel heb aan verjaardagen, ga ik bij mijn vriend logeren. Of nouja lekker! Ik ben niet zo'n goede logé! Ik mis mijn eigen spullen en dieren veel te erg, maar gelukkig is alles er nog als ik terugkom. Zo kan ik in ieder geval de verjaardagsvisite ontlopen en ook nog lekker in hobbywinkels snuffelen. Ik ben op zoek naar leuke zilverachtige glazen glimmende knoopjes. Laatst was ik namelijk in Den Bosch en daar zag ik een simpel vestje, met hele mooie knoopjes. Het vestje was 50 euro. Nu koop ik dezelfde soort vestjes vaak bij de H&M voor 15 euro, dus ik denk dat ik er eentje ga kopen en deze week op zoek ga naar leuke knoopjes, dan naai ik ze er aan en bespaar ik mijzelf ruim 30 euro!  Ook heb ik in de folders andere leuke aanbiedingen gezien, bij de wibra mooie popup kaarten, dus eens kijken of het wat is!

Verder heb ik een start gemaakt met breien, het zijn tot nu toe alleen nog maar rechte saaie lapjes, maar in ieder geval houd ik tegenwoordig de steken op de naald in plaats van dat ze er af glijden. Ik ben dus heel trots! Ik kan zo in ieder geval deze winter een sjaal voor mezelf breien, hihi.. Ik heb van Corry een sjaal gekocht (een echte aanrader!!) , een paarse, en hij is prachtig. Ik heb m steeds om en ik ben er zo blij mee, vind het zo wonderlijk hoe mooi dat gebreid is. Toen ik in Den Bosch liep wou ik ZO GRAAG zo goed kunnen breien, want ik heb bij exclusieve boetiekjes zulke mooie gebreide vesten gezien, maar oh zo duur! Ik moet dus maar heel hard gaan oefenen en nog wat meer op dieet (dan hoef ik wat minder steken te breien )

Het weer in het Noorden is niet zo fraai, en volgens mij is het in de rest van Nederland nog minder.. Desondanks moet ik dus zo naar het midden van het land reizen, de kou en regen tegemoet! Brr.. Gelukkig zijn er ook voordelen, want ik kan er vaak goedkoper leuke spulletjes vinden en met een beetje geluk zet mijn vriend straks wat lekkers op tafel!

Ik wens jullie een hele fijne meivakantie!

Veel liefs van Caelum.

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 14:18

he Meisje toch alvast een fijne verjaardag, en samen met je vriend vieren kan ook leuk zijn

verder veel succes met je breipogingen, de aanhouder wint dus als je echt graag wilt gaat het je lukken ook

en veel plezier met je jacht op mooie knoopjes

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 14:47
Ha Caelum,

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Sja 4 mei... dat is niet de leukste dag maar als je niet dol op verjaardagen bent is het niet zo erg denk ik
met zijn tweetjes iets leuks doen is soms veel leuker en aangenamer dan een hok vol mensen. Maak er maar een fijne dag van.
Top dat je begonnen bent met breien. Ik heb, als je dat leuk vindt, een zeer eenvoudig patroon voor het breien van een olifant. 2 rechthoekige lapjes, vulling en vast naaien... Geef maar een PM gil als je het wil proberen

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 15:22

Hoi hoi, al vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en succes met je knoopjesjacht. Ik heb trouwens in Breda (ik weet niet waar jij gaat shoppen?) gezien dat op dure blouses en vesten allemaal verschillende kleuren knoopjes worden gezet, niet alleen bij de knoopsgaatjes maar ook nog tussendoor.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 16:39
Alvast een fijne verjaardag ,en ik heb de bruine sjaal van Corry gekocht een bichou voor te dragen .En veel succes met de koopjesjacht
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 16:39
Alvast van harte gefeliciteerd en veel succes met jullie knopenjach
Back to Top
thelo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 19:27

Originally posted by tikoes tikoes wrote:

Alvast van harte gefeliciteerd en veel succes met jullie knopenjach

ook van mij

groetjes thea
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 19:50
een heel fijne verjaardag gewenst, maak er een fijne dag van, ik hoop dat je de knoopjes vind.  Geef niet op ivm het breien, voor je het weet ben je een volleerd breister.
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 14:07

Nu loop je niet alleen de verjaardagvisite maar ook de cadeautjes mis. Dat zou ik dan weer erg jammer vinden. Wel een hele fijne dag toegewenst. En ik hoop dat je slaagt voor je knoopjes. Heerlijk he om zo geld uit te sparen. Het is een echte sport. Geniet van de tijd bij je vriend.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 09:45
Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 09:48
heyyy! blij je weer even te zien! fijne verjaardag en ik doe de groetjes aan ons forumkindje van je, goed?
Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 18:54
Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier bij je vriend
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns