Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bizar.

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 09:20
Ik heb er niets van gehoord, maar wat een @$%^&&%^%$ is die dader. Hoe kun je zoiets doen bij weerloze dieren? Opknopen, aan de hoogste boom, in de brandende zon zonder vocht
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 09:31
Wat erg. Ik wordt altijd erg verdrietig van dierenleed.
Krissis, heel veel sterkte voor jou.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 09:37
krissis heel erg veel sterkte hoor!
Ik had het in de krant gelezen en dacht toen ook bah wat is dit!
En van die vrouw die haar hond dood heeft geschopt heb ik ook gelezen vind het echt verschrikkelijk dat mensen dit kunnen doen!

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 13:09
Wat mankeert mensen toch. Ik ben niet van de blauwe knoop of anti alcohol maar ik snap teveel zuipen zo wie zo al niet. 
Dat je je zover kan laten gaan met alcohol dat je niet meer in staat bent om voor je handelingen in te staan.
Als je nou in een psychose verkeerd door een psychische aandoening zeg ik oke daar kan je niks aan doen, al is dat ook erg, maar dit vind ik toch zoiets  @#$$%$##!%&^(*&(*&^^%$^%$@%&(* enz.
daar heb ik geen woorden voor.

snij dan je eigen strot door als je zo moet zuipen om je ellende te vergeten. 

Ik wens je stertke met het verlies  ook al zou je het af staan het was toch jou beestje en dus een levend deel van jou wereld. 

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 15:29
Dit zijn hele vervelende dingen voor je. Je mag het niet zeggen,maar opknopen die man.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 15:34
Ik heb een héél groot dierenhart!!
Zo'n nieuws doet me alleen maar pijn...
Krissis, veel sterkte meid!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 15:44
Krissis, ik voel met je mee! Dit is niet te begrijpen voor een normaal mens!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 19:50
oh krissis wat erg voor u en natuurlijk ook voor de eigenaars van het andere beestje . Waar gaat de wereld toch naartoe als deze "mensen" nu ook al een paardje gaan doden voor hun vertier . Triest heel triest is dit Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 19:57
zelf denk ik dan als de grens zo dun is en je een dier kunt afmaken, wanneer komt dan een mens of een kind aan de beurt
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 20:12
Dank jullie wel dames voor alle hartverwarmende berichtjes. Helaas is waarschijnlijk het juridische getouwtrek begonnen... De dader beweert de eigenaar te zijn waardoor de straf wellicht anders kan uitvallen.
Maar die eigendomspapieren... jeetje... heb het beest 23 jaar... waar zijn die heen??
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 20:16
stond jou pony ingeschreven bij het shetland pony stamboek, dan kun je de papieren opvragen, in dit geval zullen ze heus wel meewerken
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 20:41
helaas, het was een kruising met minipaard en is in geen enkel stamboek opgegeven. Daarbij is naam ouders & geboortedatum niet bekend.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 20:48
Wettelijk gezien is het echter niet strafbaar JE EIGEN DIEREN te doden. Mits dat geschiedt zonder dat het dier mishandeld wordt, want dierenmishandeling is wel degelijk strafbaar, ook bij je eigen dieren.

dit is niet de officiele wettekst, maar keel doorsnijden is dierenmishandeling.

dit vond ik op het internet na wat zoeken.
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 20:57
dat bewijst maar eens hoe scheef ons rechtsysteem is... Je eigen dieren mag je mishandelen....
Des te meer een rede om hard opzoek te gaan naar het document.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 21:18
Oohhhh....ik lees het topic over Loeki en Kruimel, nu pas. Heb al meer berichten gelezen, zodoende dat ik de namen weet. Ik ben zelf een enorme paarden/pony liefhebber, ermee opgegroeid en altijd zelf gereden evenals mijn beide kids. Verschrikkelijk! Wat moet je hier beroerd van zijn.  Wat een laffe daad van die hufter.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 08:52
Wat vreselijk. Heel veel sterkte Krissis!

Ik had het al eerder gelezen, maar wist gewoon niet hoe ik moest reageren. Zo vreselijk dat je dieren die weerloos zijn zoiets aan kan doen. Heel erg laf.

(Even off topic, sorry)
Vorige week stond er ook een stuk in de krant over 144, het meldpunt voor dierenleed/mishandeling. Je mag je eigen dieren volgens mij niet mishandelen, want de (dieren)politie kijkt naar elke melding. In dat stukje stond ook dat ze 11 ondervoede honden hadden aangetroffen met een baby in de box. En de baby lag tussen de uitwerpselen. Vreselijk vind ik zoiets. Als je je huisdieren al zo verwaarloosd, wat doe je dan met een kindje. Het babytje is ook uit huis geplaatst en een aantal honden moesten ze zelfs laten inslapen, zo ondervoed waren ze.

Het is echt jammer dat deze mishandelaars idd er alleen met een boete vanaf komen. Daar geven ze echt niets om en ze doen het zo weer. Ik vind het rechtssysteem sowieso al een beetje krom hier en daar.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 13:24
Heb hier "gelukkig" niets van meegekregen. Mijn maag draait nu al om bij het lezen van deze berichtjes. Wat een idioot! Ik zou graag gezien hebben dat iemand hem met 220 zou bewerken om maar een beetje het idee te krijgen wat voor zot die zelf is. En zelfs dat neemt het leed niet weg wat die heeft veroorzaakt.... Heel veel sterkte bij het verwerken van dit hele gebeuren.Hug
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:26
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Waarschijnlijk hebben jullie allemaal het bizarre nieuws uit Zeeland gehoord, dat een dronken malloot bij 2 pony's de keel heeft doorgesneden.
1 van de weerloze, kleine hummeltjes was mijn pony. Weliswaar had ik haar ter adoptie afgestaan, het verdriet is er niet minder om....

Wraak: klik hier
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:48
veel sterkte... Arm beestje.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 22:46
Dit is toch hartstikke ziek!
Inderdaad wat ik wil zeggen wordt meteen weer verwijderd......

Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd!!!Hug
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns