bizar. |
Reageer
|
Pagina <123 |
| Autheur | |
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 15:24 |
|
Onvoorstelbaar. Dat je over de rug van weerlozen iemand probeert te pakken die je zelf niet aan kan. Wat ben je dan waard voor de samenleving? Sterkte Krissie!
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
jolanda24
Duizendpoot
Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Augustus 2012 om 16:01 |
|
In de Telegraaf van zaterdag j.l. stond dat een 40 jarige vrouw in Terneuzen zijn auto in de brand had gestoken, zodat de dierenbeul moet lopen. Maar de eerst volgende 14 dagen kan hij zitten in de cel. Van mij mag dat nog wel langer duren. Krissis veel sterkte met het verwerken van dit waardeloze gebeuren.
Groetjes Jolanda
|
|
![]() |
|
lindatjuh
Duizendpoot
Lid sinds: 14 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Augustus 2012 om 16:26 |
|
Jeetje wat een verhaal! Ik ben gek op dieren en hier krijg ik gewoon een brok van in mijn keel... Hoe haal je het in je hoofd om een dier af te maken, terwijl deze er feitelijk niks mee te maken heeft... Krissis, ik wil je heel veel sterkte wensen in deze tijd en in de tijd die nog komen gaat
Groetjes, Linda
|
|
![]() |
|
ikzelf
Hobbyguru
Lid sinds: 13 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2181 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Augustus 2012 om 18:45 |
|
Och wat verschrikkelijk voor je heel veel sterkte. Zo zie je maar weer dat sommige mensen tot alles in staat zijn om te doen.
|
|
|
|
![]() |
|
Krissis
Hobbyguru
Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Augustus 2012 om 19:09 |
|
Hoe meer er over bekent wordt, hoe meer ik me op de achtergrond hou. ik als officieel eigenaar kan alleen aangifte doen voor schadevergoeding, want voor de wet is een dier een ding. Dus dan gaan ze kijken naar de dagwaarde. Nee, daar pas ik absoluut voor. De verzorger gaat wel een rechtzaak tegen hem aanspannen.
Hoe meer ik te weten kom, hoe enger ik die man ga vinden en hoe liever ik heb dat hij niet van mijn positie (die tot heden totaal niet belangrijk is) afweet. De tijd zal het leren. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Augustus 2012 om 00:02 |
|
Wat was het een mooie pony ....zo vervelend hoe het nu allemaal gaat,je staat met je rug tegen de muur gewoon... pfff dagwaarde opgeven voor een overleden dier dat emotioneel gezien gewoon onbetaalbaar is....het is toch te gek voor woorden dat dieren geen rechten hebben.... nogmaals sterkte , ben benieuwd hoe dit afloopt...
|
|
![]() |
|
Krissis
Hobbyguru
Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 20:56 |
Wellicht de laatste update, gezien ik denk ik het maar laat voor wat het is... Dat de dader geschift is, was duidelijk. Nu worden meer details bekend, een daar van is dat hij met z'n bezopen hoofd die pony's heeft afgeslacht maar wel eerst zijn autostoel met een zak bedekte zodat zijn bekleding niet onder het bloed kwam. Een vrouw kon dit niet bekroppen, die heeft zijn auto in de fik gestoken die voor het politiebureau stond. Niet goed, maar kan me het zo goed voorstellen. De eerste dagen had ik heel erg: ''ik moet en ik zal er alles aan doen om hem voor eeuwen opgesloten te krijgen'' nu is dat wat afgezakt en ga ik er helder naar kijken... Wat is me liever... Hij langer achter slot maar hij weet wel dat ik de eigenaar was. Hoe maf is ie om hier verhaal te komen halen? Ik weet het niet, maar wil met een prachtige dochter van een jaar ab-so-luut geen risico lopen. Ik besluit me er buiten te houden en mocht de politie me (en mijn documenten) nodig hebben, weten ze me vast te vinden....
|
|
![]() |
|
Lilyishere
Duizendpoot
Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 21:35 |
|
Ik lees het bericht nu net pas! Wat een verschrikkelijke gebeurtenis! Zeker als het jou meisje is geweest.
Het is onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dat doen. Walgelijk! En ik kan mij de reacties zeker voorstellen. Ik wens je heel erg veel sterkte Krissis met dit verlies. *hug* |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |