Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Blijde gebeurtenis?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Blijde gebeurtenis?
    Posted: 16 December 2021 om 08:51
Na bijna 9 maanden is er een nieuwe (?) regering geboren, een vierling met oude koppen. Ze kwamen met een heleboel beloftes, maar dat hebben we vaker meegemaakt. De regering komt met een nieuw elan en het motto is: Omzien naar elkaar. Dat klinkt bijna als Omtzicht, een man die echt omzag naar anderen en tegen werd gewerkt tot hij er ziek van werd. Wat mij verbijsterde was de melding, dat er miljarden in de zorg bezuinigd moest worden. Middenin een pandemie, waar net een nieuwe variant van het virus is opgedoken. Tja, het beloofde geld voor andere branches moet ergens vandaan komen. Er komen veel nieuwe woningen, maar je heupoperatie kun je op je buik schrijven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2021 om 09:53
Machtelt ,

Hoe was het ook al weer van die wijn ?
Wat mij opvalt is dat ik totaal niets lees over ouderen ,wat wordt er voor hen gedaan nu alles duurder wordt ? 


Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2021 om 12:21
Was te voorspellen helaas.. alle voortekenen waren er al.

Onze democratie gaat nog verder om zeep geholpen worden en de gewone burger mag er onder lijden..
En zolang men nog steeds op de gevestigde orde blijft stemmen veranderd er niks. VVD staat om 1 of andere vage reden nog steeds op 30 zetels in de peilingen.. hoe dan? Er is al zoveel om zeep geholpen door deze partij..
En onvoorstelbaar dat na de toeslagenaffaire die toch uitgebreid in het nieuws is geweest en is men op de zelfde falende partijen heeft gestemd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2021 om 08:31
Mutti, bedoel je oude wijn in nieuwe zakken of nieuwe? wijn in oude zakken? Het resultaat zullen we afwachten. Ik vrees dat de verzorgingsstaat al niet meer te redden is en dat het bij beloften blijft.

Het viel me op dat mensen die al gedupeerd zijn zo weinig vertrouwen hebben in de politiek, dat ze niet meer stemmen, of op kleine splinterpartijtjes. Beter zouden ze allemaal voor groen Links of PvdA moeten gaan. Maar ik denk dat velen PvdA associƫren met eelt op je handen en wie heeft dat nog?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2021 om 11:47
Ja Machtelt ,
Dat bedoelde ik . 

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns