bloedgroep AB-negatief |
Reageer |
Autheur | ||
huppel
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2006 Locatie: Germany Status: Offline Points: 350 |
Onderwerp: bloedgroep AB-negatief Posted: 28 April 2008 om 22:14 |
|
Ik kreeg een e-mail van TUTTO sockenwolle.de ----- Original Message -----
From: "Tutto GmbH (Theo Panagiotidis)" <t.panagiotidis@sockenwolle.de>
To: "Tutto GmbH (Theo Panagiotidis)" <t.panagiotidis@sockenwolle.de>
Sent: Monday, April 28, 2008 10:50 AM
Subject: Bitte wenigstens weiterleiten! Hallo, Het heeft weliswaar niets met hobby te maken, maar dat doet er niet toe. |
||
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 28 April 2008 om 23:04 | |
Ik hoop dat dit geen hoax is Helaas ken ik niemand met deze bloedgroep. Oit wel iemand gekend met deze bloedgroep maar die was zo dom om meer alcohol in zijn bloed te hebben dan bloed. Als je zo'n bloedgroep hebt en je weet dat er maar heel weinig mensen zijn met deze bloedgroep dan kun je er zelf ooit misschien ook afhankelijk van zijn en ik zou persoonlijk dan wel een beetje om mijn levensstijl denken. Maar ja ik ben dan ook niet voor niks bijna 35 jaar bloeddonor gewwest(plasmadonor na de eerste 7 jaar) Ik ben gestopt omdat mijn aderen moeilijk gingen doen. Anders was ik nog steeds donor. Ik hoop dat ze iemand vinden. |
||
All you need is love.
|
||
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Posted: 28 April 2008 om 23:15 | |
IK HEB BLOEDGROEP B NEGATIEF.
OOK NIET ZOVEEL VOORKOMEND. STA ER EIGENLIJK NOOIT BIJ STIL,ZAL MIJ OOK EENS AANMELDEN ALS DONOR. SUCCES RENATE |
||
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
||
boek
Hobbyguru Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 28 April 2008 om 23:48 | |
nooit duits op school gehad, kon het ook niet goed lezen snapte nog wel dat het om bloedgroep ab ging helaas, dat heb ik niet |
||
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
|
||
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Posted: 29 April 2008 om 09:10 | |
ik heb O negatief. helaas! ik kan dus niet helpen.
|
||
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
||
tammie
Hobbyguru Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
Posted: 29 April 2008 om 09:32 | |
ik weet niet wat ik heb maar dit kan ik ook niet lezen (ff wordenboek halen)
|
||
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/ |
||
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Posted: 29 April 2008 om 15:10 | |
HOIHOI HIER WORD GEVRAAGD VOOR AB RHESUS NEGATIEF BLOED. DEZE VROUW HEEFT EEN VRIENDIN EN DIE HEEFT NOG MAAR WEINIGE WEKEN TE LEVEN ZIJ HEEFT NAMELIJK LEUKEMIE,EN NU ZOEKT ZE DRINGEND IEMAND MET DIE BLOEDGROEP EN DAN OOK IEMAND DIE BEENMERG WIL AFSTAAN. EN ALS JE IEMAND WEET MET DEZE BLOEDGROEP OM TE VRAGEN OF DIE WILT HELPEN.EN ANDERS OF JE DEZE BRIEF AAN AL JE VRIENDEN EN KENNISSEN WILT DOOR STUREN.IN DE HOOP OM IEMAND TE VINDEN.JA IK WEET OOK NIEMAND MET DIE BLOEDGROEP EIGENLIJK, IK HOOP DAT ZE IEMAND VINDEN. GROETJES HESTERKG1 |
||
GROETJES HESTER
|
||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 29 April 2008 om 16:38 | |
Ik hoop natuurlijk dat ze iemand vinden maar met een beetje pech zwerft dit bericht nog heel lang rond terwijl de dame in kwestie het misschien niet gered heeft. Dat is ook heel erg pijnlijk, lijkt me. Maar goed, ik hoop echt dat ze iemand vinden. Ik zou in zo'n geval ook alle hulpmiddelen aangrijpen. |
||
Groetjes,
Ilona. |
||
huppel
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2006 Locatie: Germany Status: Offline Points: 350 |
Posted: 29 April 2008 om 16:52 | |
Het is zeker geen hoax, anders had Tutto het niet doorgestuurd. TUTTO is van de prachtige sokkenwol. HUndertwasser en Regenwald e.d. Ikzelf heb AB positief. |
||
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 30 April 2008 om 22:12 | |
ik kan helaas niet helpen ik heb o neg. en de ziekte van Morbis Wegener hiervoor ben ik altijd bloed donor geweest
|
||
groetjes Thea
|
||
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Posted: 30 April 2008 om 22:44 | |
Ik heb eigenlijk ook geen idee welke bloedgroep ik heb, maar ik mag op dit moment nog geen bloed geven. Ik heb onlangs een plaatselijke verdoving gehad en een inenting voor hepatitis B. Dus het komende halve jaar mag ik geen bloed geven. Daarbij ben ik ook (nog) geen bloeddonor. Ik wil het wel gaan doen, maar mijn angst voor naalden is op dit moment nog sterker. Ik ga wel elke keer trouw met mijn moeder mee om te kijken. Misschien over een jaar.
|
||
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 01 Mei 2008 om 08:18 | |
Ik hoop dat ze iemand vinden....... zelf kom ik helemaal niet in aanmerking, anders zou ik het meteen doen. Zal het wel aan zoveel mogelijk mensen doorgeven.
|
||
Antonia
|
||
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 01 Mei 2008 om 16:16 | |
Ik hoop dat ze snel iemand vinden met deze bloedgroep. Ik zal het bericht ook nog een beetje meer verspreiden. |
||
All you need is love.
|
||
Meia
Posted: 01 Mei 2008 om 16:21 | |
|
||
All you need is love.
|
||
Meia
Posted: 01 Mei 2008 om 16:26 | |
Ik heb even een extra pagina gemaakt op de site van mijn man. Het bericht daar neergezet. In mijn profiel vind je de site
|
||
All you need is love.
|
||
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Posted: 06 Mei 2008 om 21:28 | |
Ik heb even op Google gezocht en ook dit is weer zo'n vervelende kettingbrief. De brief schijnt al wat ouder te zijn en is nu weer opgedoken. Voor het doneren van beenmerg maakt het niet uit welke bloedgroep de donateur heeft.
|
||
|
||
Meia
Posted: 07 Mei 2008 om 00:02 | |
|
||
All you need is love.
|
||
huppel
Posted: 10 Mei 2008 om 22:10 | |
Hallo Het spijt me, dat het een kettingbrief is. Ik heb ook wat nagezocht en het is inderdaad zo. Alleen is degene, die mij de mail gestuurd heeft, wel heel betrouwbaar, dus heb ik het ook als betrouwbaar ingeschat. Misschien kan dit draadje door Renske verwijderd worden? |
||
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 11 Mei 2008 om 13:38 | |
ik heb wel ab negatief maar voor beenmergtransplantatie maakt dit absoluut niet uit! je witte bloedcellen moeten overeen komen met dat van een ander, dat is dus meestal bij familie maar lang niet altijd, maar niet iedereen met dezelfde bloedgroep matcht. Als dat zo was, zouden er veel meer mensen geholpen kunnen worden. Na een beenmergtransplantatie heb je vaak ook de bloedgroep van de donor overgenomen, je rode bloedcellen transformeren zich dan. Dit bewijst al dat het niet uitmaakt welke bloedgroep de donor heeft.
Ben tijdje weg geweest dus zie het nu pas, maar goed het is dus een geintje begrijp ik....fijn is dat! |
||
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |