Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boeken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Boeken
    Posted: 31 Oktober 2013 om 19:19
Even een koffieklets. Welk boek zijn jullie aan het lezen?

Ik heb de Harry Potters weer eens doorgenomen in de zomer, de Avalonserie van Marion Bradley en Diana Paxton in de herfst en nu ben ik in De stad van Stella Gemmel bezig, een fantasypil waar ik een beetje moeite mee heb, teveel gegevens en teveel personen. De nieuwe van Rowling, onder pseudoniem, heb ik aangevraagd bij de bieb. En ik zag bij Bruna, terwijl ik postzegels kocht, een Debbie Macomber, die ik nog niet kende, het wordt een serie en er zijn er al 2 van uit: De bed & breakfast in Rose Harbor en Rose Harbor in bloei. Ze bedankt haar breiclub, maar of er in gebreid wordt weet ik nog niet, eerst me door de stad van Stella Gemmel heenworstelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 21:19
Ik lees  niets op dit moment .daar heb ik gewoon even geen zin in
oant Sjen
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 22:18
Ik ben bezig met "De zusjes", een verhaal over en van een siamese tweeling die met de hoofden aan elkaar zitten.. Heel bijzonder boek!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2013 om 23:04
ik lees de boeken van Diana Gabaldon de serie de Reiziger

Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 09:11
Heb vorige week nog gezegd dat ik mijn Harry Potters nog eens wou herlezen. (voor de 10 de keer of zo)... Maar wanneer? Een mens heeft precies uren te kort op een dag!
Ik ben nu bezig in Het lied van ijs en vuur van George R.R. Martin (Boek 5 deel 1)
(Beter gekend als "Game of Thrones")
Boek 5 deel 2 ligt al te wachten...

Ook Inferno van Dan Brown
en Gevangene van Versailles van Golden Parsons liggen nog in mijn bibliotheekkast te wachten...

Vroeger kwam ik boeken te kort...
maar sinds ik brei... kom ik tijd te kort!

Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 09:26
Ik had de serie Game of thrones, maar toen ik ze uit had, zijn ze op Marktplaats verkocht. En nu spaar ik de dvdserie. Kijken en breien kan wel, lezen en breien niet, althans dat kan ik niet. Je zou de Harry Potters kunnen kijken met een handwerkje erbij. Dat scheelt ook weer in snoepen. Ik heb ook de serie Rad des tijds (15 pillen van boeken) uit en die staat op Marktplaats. Die zal wel te groot zijn om te verfilmen. Als je nagaat dat ze van een dun boekje als De Hobbit al drie lange films maken.

wat rozengeur.
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 09:39
Ik kan lezen en breien tegelijk... als het tricot is tenminste.
Eenmaal er kabeltjes, lace of intarsia inzit gaat dat natuurlijk niet meer.

Maar tv kijken beperkt zich ook tot tricot...
Anders kijk ik niet naar het scherm ;-)

Wij hebben de dvd's en de boeken.
Ik lees liever... vind het leuk om mijn fantasie te laten werken...
(ben altijd ontgoocheld als ik de film zie erachter...)

Mijn man leest niet graag...
Dus de dvd's zijn voor hem :-)
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 23:19
Het zevende kind , mooi noek
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 10:17
Ik ben alle boeken van Agatha Christie aan het doorlezen (Miss Marple en Hercule Poirrot).
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 10:37
Ik ben ook met de Reiziger serie bezig Cozz, in het laatste deel. Ik heb het nu bijna uit en volgens mijn zusje komt er nog een nieuw deel ook. Daarna komt Inferno van Dan Brown aan de beurt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 20:29
Heb Inferno het laatst gelezen. Viel een tikje tegen. Wel leuk maar wel meer van hetzelfde dus nogal voorspelbaar.

Verder heb ik, sinds ik weer ben gaan handwerken, weinig tijd meer voor lezen. Terwijl ik toch echt een lettermonster ben, haha.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 21:17
Op je biebkaart kun je Erik of het klein insectenboek gratis halen. Meestal ligt er ook een folder bij met meer informatie en een boekenlijst van soortgelijke boeken. Er is ook een Nederlandse film van, die komt dan op de kinderzendtijd van ned. 3. Ik geloof morgen.

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2013 om 21:41
Ja er komt inderdaad een nieuwe uit volgend jaar ergens 
ze is nog aan het schrijven en op haar facebook zet de schrijfster allemaal spoilers neer
smullen hoor 
heb je ook de boeken over lord john al gelezen Leonie?

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2013 om 19:26
ik heb Stoner van John Williams uit .
groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns