Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBoekenclub

 Reageer Reageer Pagina  <1 567
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 15 December 2007 om 11:35
Ik schreide telkens weer tranen met tuiten bij het sterfbed van Jet in Schoolidyllen, dat was heel moeilijk toen ik het voorlas aan mijn dyslectische dochter. En bij het kijken naar het eind van de 3e Sissifilm, als haar dochtertje over de rode loper naar haar toe komt en zij ook gaat rennen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 14 November 2008 om 17:52

ik heb deze nog even opgeduikeld, omdat ik dringend aan nieuw leesvoer toe was... Mijn lijstje is weer opgesteld, eens kijken wat de bieb in huis heeft...

 

Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 437
Direct Link To This Post Posted: 14 November 2008 om 18:24

Ik heb net iets van Mariëtte Middelbeek gelezen. Een Nederlandse dame. Erg leuk, Jill Mansell achtig. Leuk voor tussendoor.

Groetjes

Nathalie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 14 November 2008 om 18:53
Wat zocht je precies, Chrisje? Handwerkromans? Huilen, lachen, fantasy, geschiedenis, thrillers? Je zegt het maar, dan krijgen we allemaal weer titels om op te zoeken. Ik heb de laatste tijd veel Amish-romans gelezen, o.a. van Wanda Brunstetter. De naam van de andere schrijfster ben ik alweer vergeten, maar als ik voor de kast sta, weet ik hem weer, want er staan twee planken vol.

Wij kregen gisteren de rekening van de bieb voor 2009 en voortaan mogen we 10 i.p.v. 7 boeken lenen, EN omdat we allebei lid zijn mogen we DVD's CD's, games en luisterboeken gratis lenen. Ze waren zeker bang dat we één abo zouden opzeggen en voortaan elk 5 boeken lenen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kelly View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Oktober 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1200
Direct Link To This Post Posted: 14 November 2008 om 22:57

Ik had dit topic helemaal nog niet gezien.. wel een aantal titels opgeschreven..

Het laatste boek dat ik gelezen heb was: De franse tuinman van Santa Montefiore.. heel mooi.. ook een aanrader..

 

Groetjes Kelly
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 15 November 2008 om 07:33

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:


Wij kregen gisteren de rekening van de bieb voor 2009 en voortaan mogen we 10 i.p.v. 7 boeken lenen, EN omdat we allebei lid zijn mogen we DVD's CD's, games en luisterboeken gratis lenen. Ze waren zeker bang dat we één abo zouden opzeggen en voortaan elk 5 boeken lenen.

Oei, zijn wij dan beter af... wij mogen per lid 5 boeken ontlenen om de drie weken, en wij betalen niets. Geen lidgeld, geen ontleningsgeld, niets !!! Dus trekken wij iedere drie weken ongeveer om 20 boeken naar de bib.

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 15 November 2008 om 10:19
Ik heb even gekeken op het oude tarievenlijstje hoe zeer je boft: de jeugd tot 15 jaar heeft een gratis pas, met 16/17 jaar is een kleinabo € 26,80 en een grootabo € 46, van 18 tot 20 jaar is dat € 31,80 of € 60,50 en boven de 21 jaar € 34,50 of € 60,50. Een kleinabonnement wil zeggen 50 boeken per jaar, en als je meer wilt lenen € 0,50 per boek. Enkel een beeld- en geluidpas is € 21,30. Maar al die beeld- en geluidsdragers kosten extra leengeld, en die kunnen partners dan volgend jaar gratis lenen.

We hebben wel gratis toegang tot het CODA-museum, zo vaak we maar willen, terwijl buitenstaanders daar per keer € 5 voor betalen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 15 November 2008 om 15:56

[QUOTE=Magtelt]Wat zocht je precies, Chrisje? Handwerkromans? Huilen, lachen, fantasy, geschiedenis, thrillers? Je zegt het maar, dan krijgen we allemaal weer titels om op te zoeken. Ik heb de laatste tijd veel Amish-romans gelezen, o.a. van Wanda Brunstetter. De naam van de andere schrijfster ben ik alweer vergeten, maar als ik voor de kast sta, weet ik hem weer, want er staan twee planken vol.

goh, wat ik zocht... Ik lees graag en veel, dus dat varieert nogal... Op dit moment staat mijn verstand naar "flut", pure ontspanning dus...

Wat klaar ligt: Katie FForde (de kunstminnaar), Jill Mansell (en de minnaar is),

Cathy Kelly (Wat ze wil), Ally Carter (single of dubbel) en Olivia Goldsmith (als liefde blind is... waarom is lingerie dan zo populair)

En na deze overdosis "flut" ben ik vast weer aan iets met meer spanning toe...

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 15 November 2008 om 16:13

Volgens mij is de Franse tuinman verfilmd.Is het dat hij bij een schilder de tuin gaat doen? Blijkt dat zij oude schoolgenoten zijn?

Als het zo is moet het een geweldig mooi boek zijn.De film is mij toevallig vorige week verteld, en de boeken zijn bijna altijd mooier.

Ik heb bijna de tweede van mijn nieuwe Catherine Cookson boeken uit.Twee Engelstalige boeken.Er zijn er weer twee onderweg  Koop ze nu bij marktplaats.Kan ik direct zien of ik het betreffende boek evt. al heb.Mijn verzameling is tegen de 50 boeken van haar.Heb even geteld  56 boeken.

Groetjes Catharina

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 15 November 2008 om 17:50
Ik heb me kort geleden erg geamuseerd met Joe Somebody, over een schrijver die mensen uit zijn zijn geboortestadje (o.a. zijn broer en schoonzus) nogal te kakken heeft gezet in een verfilmde bestseller, en dan op bezoek moet omdat zijn vader op sterven ligt. Ton vond er niet veel aan, maar ik vond het een heerlijk voeten omhoog en chips naast mijn elleboog-boek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Direct Link To This Post Posted: 15 November 2008 om 20:34
Ik ben gisteren net naar de bieb geweest.
Ik lees heel graag: Danielle Steel ,streekromans,en ook dokter Lidy van der Poel en ons kind.
Dat zijn van die makkelijke boekjes om even mee te nemen.
Ook heb ik al tassen vol Bouquet reeks gelezen.
Nu ga ik de volgende keer kijken naar de breiclub van Ann Hood.
Dat lijkt mij een heel mooi boek toe.
Groetjes Hetty.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 15 November 2008 om 21:46
In een ver verleden lag ik met vriendinnen aan het strand doktersromans te lezen en dan gaven we de bladzij die we uithadden aan elkaar door. Ergens vond ik dat heel barbaars, want normaal ging ik voorzichtig met boeken om.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kelly View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Oktober 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1200
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 00:52
Originally posted by catharina catharina wrote:

Volgens mij is de Franse tuinman verfilmd.Is het dat hij bij een schilder de tuin gaat doen? Blijkt dat zij oude schoolgenoten zijn?

Als het zo is moet het een geweldig mooi boek zijn.De film is mij toevallig vorige week verteld, en de boeken zijn bijna altijd mooier.

Ik heb bijna de tweede van mijn nieuwe Catherine Cookson boeken uit.Twee Engelstalige boeken.Er zijn er weer twee onderweg  Koop ze nu bij marktplaats.Kan ik direct zien of ik het betreffende boek evt. al heb.Mijn verzameling is tegen de 50 boeken van haar.Heb even geteld  56 boeken.

Nee.. dit gaat over een franse tuinman die een oude geliefde gaat opzoeken, maar die verhuist is.. je krijgt het verhaal van vroeger en nu..

 

Groetjes Kelly
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 10:20

was er eentje vergeten dat ik had meegebracht, daar ben ik net in begonnen...

Bramenwijn van Joanne Harris

(de auteur van Chocolat, vond ik ook een leuk boek en werd ook verfilmd)

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns