Boldocynara |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien kun je Iberogast proberen? Mijn schoonzus zegt dat dit helpt |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Ik kreeg de tip, dat het lactose-intolerantie kan zijn. Ik had alleen last na de lunch, havermelk, boterhammen met boter en kaas, leidse kaas of brie. Nu ben ik aan het uitzoeken wat ik niet moet eten, één voor één. 's Morgens eet ik ontbijtgranen en zaden in yoghurt en dan heb ik geen last. Na het warme eten ook niet. Bij elke maaltijd eet ik wat fruit.
Ik dacht dat je geboren wordt met een voedselintolerantie, maar het kan, net als allergieën, op latere leeftijd voorkomen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Het kan ook zijn dat je op oudere leeftijd gevoeliger wordt voor bep dingen .
Dan ben je niet ineens volledig intolerant . Dan is het inderdaad een geval van uitproberen . Ik hoop voor je, dat je er achter komt en je van dat rotgevoel afkomt . |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
......Ik dacht dat je geboren wordt met een voedselintolerantie, maar het kan, net als allergieën, op latere leeftijd voorkomen..... ja, ik heb vaker gehoord dat mensen van de ene op de andere dag allergisch waren voor gluten en een paar maanden geleden kon ik, na een flinke buikgriep, ineens geen melk(producten) meer verdragen. de huisarts vertelde dat dat kan na zo'n griep of zomaar ineens. toen ik een paar weken later ineens heel erg trek kreeg in melk, verdroeg ik het ook weer. een Ayurbedisch behandelaar geeft een zeer persoonlijk voedingsadvies nadat hij/zij heeft kunnen meten waar je uit balans bent. verder wil ik er niet op aandringen hoor en ik ga het er niet meer over hebben hierna, maar het zou je echt goed kunnen helpen. sterkte!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |