bolero |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | ||
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
van welk garen zou dat jurkje gehaakt zijn .weet iemand dat ?
|
||
![]() |
||
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
|
Zo te zien met hetzelfde garen als de bolero
|
||
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
||
![]() |
||
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
|
Hij is zoooooooooooooo schattig!!!
Maar zo'n tekening lezen is niet echt mijn ding, jammer. Maar ik denk dat mijn kleine meid mij opvreet als ik m voor elkaar krijg
![]() |
||
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
||
![]() |
||
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
|
breien is meer mijn ding .maar Ik wil het proberen .voor mijn kleinDochter van bijna 2 . dan haal ik garen zij zeeman of action ,als het niet lukt jammer dan. daarom eerst maar een proefstukje maken.ik laat wel weten hoe het gaat
|
||
![]() |
||
|
Ik heb nog een bol action gevonden(niet geschikt voor dit werk) .en daarvan een proeflapje gehaakt.
het patroon is duidelijk. maar ik ga garen halen met tenminste 50% katoen' anders is het zonde van het werk .
|
||
![]() |
||
haakes ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Locatie: zoetermeer Status: Offline Points: 222 |
|
Helaas heb ik twee knullen van 12 en 13 jaar dus niet echt van toepassing voor mij om te maken. Maar voor goedkoop katoen kan je terecht bij de wibra of bij de witte boekenhandel. Bij de zeeman hebben ze nu hele mooie
Kleuren van de soft. Misschien is dat ook geschikt om hiervoor te gebruiken. Succes in ieder geval, ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. |
||
![]() |
||
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
|
bij ons bij de Wibra hebben ze nu mooi katoen garen voor naald 2 1/2 - 3 geloof ik. In allerlei frisse kleurtjes. Ik denk dat dat wel mooi is.
Zelf ben ik nu met een cardigan bezig met haakkatoen van Catania en dat haakt ook heel fijn.
Maak je nu eerst de achterkant en volg je dan op een bepaalde hoogte met de tekening?
Ik wil hem als ik de cardigan klaar heb ook proberen. Vind hem geweldig.
|
||
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
||
![]() |
||
|
Bedankt voor de tips ik ga bij allebei kijken.
|
||
![]() |
||
|
Ik ben bij zeeman geweest maar die bij ons, heeft geen katoen.het blijkt dat niet alle filialen het zelfde hebben,
|
||
![]() |
||
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
|
Persoonlijk zou ik voor acryl katoen gaan, blijft wat mooier in de was en is ook eerder droog.
Ik heb de tekening al tig keer bekeken maar ben er nog niet helemaal uit misschien moet ik wel gewoon gaan haken en zien waar het schip strand hihi. |
||
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
||
![]() |
||
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
|
P.S. de "wolk0ker"heeft katoen/acryl in de aanbieding
|
||
||
![]() |
||
Mamaeer ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
|
|
||
![]() |
||
Mamaeer ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
|
Die ken ik niet, denk dus niet dat we die hier in de buurt hebben.
|
||
![]() |
||
|
je hebt gelijk ,het is een hoop werk en dan moet je ook goed materiaal hebben ,
daarom heb ik Drops Safran bij Renske besteld. mijn Dochter vond de kleur koraal rood het mooist |
||
![]() |
||
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
|
Bij ons bij de zeeman heb ik nog nooit haakkatoen gezien, sinds kort wel bij de Wibra. Terwijl we niet een grote Wibra hebben. Het verschilt inderdaad per filiaal.
|
||
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
||
![]() |
||
|
|
||
||
![]() |
||
|
|
||
||
![]() |
||
|
Aha..... vandaar.
'k ga eens snuffelen!
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
|
Euroland had vanmorgen ook katoen. Je moet wel opletten bij het insteken bij katoen van Wibra en Euroland.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
Ik zou graag een beetje hulp willen hebben. want haken heb ik nog niet veel gedaan . deze link heeft Mayabees geplaatst na aanleiding van de Bolero. helemaal te gek . Ik ben vanmiddag begonnen met het Jurkje en strand meteen . het is namelijk niet echt duidelijk te zien op de foto . of er alleen op de hoeken 2 stokjes in 1 moeten . het zal wel het zelfde zijn als Grany's maar die heb ik ook nog nooit gehaakt. het patroontje van de rok en bolero is overigens heel duidelijk .daar heb ik al een proef stukje van gemaakt. http://www.liveinternet.ru/users/4553972/post222826379/
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |