Borduurpakket gezocht kaarten maken |
Reageer |
Autheur | |
Anja65
Newbie Lid sinds: 22 Augustus 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Augustus 2020 om 16:15 |
Hallo ik ben nieuw hier en misschien zit ik wel op een heel verkeerd forum. Maar ik probeer het toch. Ik ben op zoek naar borduurpakketten voor het maken van kaarten. Randen borduren 3d vellen erbij of uitdrukvellen zeg maar een kant en klaar pakket. Nu ken ik Stitch and Do maar vind dat nogal ingewikkeld. Een aantal jaren geleden heb ik pakketten gekocht van Janneke Brinkman borduren op papier en van Erica Fortgens idem. Kan deze nergens meer vinden. Hopelijk weten jullie waar ik het zoeken moet. Groeten van Anja
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Google?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt zoeken op de site van Hobbygigant. Dat is een winkel voor veel soorten hobby's. Ik zag borduurkaarten met kinder motiefjes, zoals Pieter Konijn en voor kerstkaarten. Je kunt ze mailen of bellen met speciale wensen. Of anders contact zoeken met Janneke Brinkman.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien via Google?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben niet tevreden over google, zoals het nu functioneert. Je krijgt allemaal online winkels en als je daar dan in zoekt, blijken ze het niet te hebben. Alleen krijgen ze bij vragen over boekjes, bladen of andere handwerkspullen voorrang in de lijst. Zoek je iets specifieks, dan krijg je aldoor nul op het rekest. Nee, wij hebben dat niet, maar we doen net alsof, zodat je nu op onze site bent gekomen.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sla de advertentie hits meestal over, als je goed kijkt staat er "Ad" voor die resultaten - die skippen en verderop kijken
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja op bladzij 13 of zo.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Die kaarten zijn vast al elders gevonden, ze is hier 3 minuten geweest.
|
|
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja weer zo iemand die als ze niet snel antwoord krijgt het maar opgeeft? |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Net of we met zijn 8000den tegelijk online zitten te wachten op vragen van buiten het forum.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |