Borduurpatroon groeimeter |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Schildpad ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 September 2016 Locatie: Sassenheim Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 September 2016 om 17:40 |
Ben op zoek naar borduurpatroon van een groeimeter.
Met name van Tinkerbell of de 7 Dwergen.
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Juist.
Ik wens u ook een goede middag. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Groeimeter borduurpakketten | Handwerk.nl
https://www.handwerk.nl/.../kinderkamer/groeimeter.html Ruime collectie groeimeter borduurpakketten. Alles voor borduren eenvoudig online bestellen. Snelle levering. Achteraf betalen. Gewoon op google gekeken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Het is niet goed van mij dat ik me zóóó irriteer aan mensen die binnen komen vallen en plompverloren iets vragen.
Ik blijft het onbehouwen gedrag vinden. Maarrrrrrrrrr... Misschien went het ooit. Ik heb bewondering voor hen die aan die grofheid voorbij gaan en toch moeite doen iets te zoeken en antwoord geven. De hand van Magtelt raakt de rozengeur nooit meer kwijt. ![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Nou Schildpad, lekkere binnenvaller. Er bestaat ook nog zoiets als ff netjes voorstellen en dan misschien gebruik maken van google in plaats van zomaar hier binnen te vallen?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Die rozengeur komt uit een potje. Of eigenlijk uit een haikoe. Met een betekenis zoals: Het is beter te geven dan te ontvangen. Maar wij zeiden het thuis, als de kat weer binnenkwam van de bak en een zeker luchtje meebracht.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
Als je borduurpatroon tinkerbell goegelt, krijg je allerlei afbeeldingen met patroon, en daar staan ook de kabouterkes op. Dan is het zelf even meten om de streepjes en cijfertjes op de goede afstand te zetten.
|
|
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Nooit in de peiling gehad dat het een haiku was Magtelt maar de rozengeur is weggevallen !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
ik wist dat ik iets miszag. Die zal terug in het potje zitten denk ik.
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |