Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

borduurpatroon hand

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: borduurpatroon hand
    Posted: 06 Juli 2012 om 21:51
Voor mijn zus ben ik op zoek naar een klein borduurpatroontje van een (kinder)hand met gespreide vingers.

Het is voor op een slab, dus het kan maar maximaal 30 steekjes hoog zijn...

Ik (nou ja, mn zus...) hoop dat één van jullie iets in je archief heeft!
Blessed to be a blessing
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2012 om 22:15
Ik kan je helaas niet helpen ik heb 100en mini borduur patroontjes en misschien zit dat er wel tussen maar die liggen ergens achter in de kelder. Ik gebruikte ze voor kralenweven.

Maar je kan ook proberen om het zelf te ontwerpen met ruitjes papier en ruitje is een steekje dan kan je het evt. van een plaatje overnemen.
Ik heb ook gehoord van programma's op de computer die plaatjes, fotos of tekeningen kunnen omzetten in een borduurpatroon. 

Ik heb even voor je gekeken en ik heb daar een paar sites voor gevonden Daarin moet jezelf maar even kijken wat je de beste vind.

Die eerste 2 zijn ook de eerste van mijn google resultaat er zij er vast nog wel meer. ik hoop de je een beetje geholpen bent zo.

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 07:48
wat een leuke site`s wist niet dat het mogelijk was om een foto om te zetten in een borduur patroon,dank je voor de tip misschien iets om bijj de linken neer te zetten
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 09:24
Wat handig!
Ik heb zelf ook eens een programma gekocht om foto's om te zeteen naar borduurpatroon. Was best duur, maar ik heb het weinig gebruikt. Laatst nog eens geprobeerd maar ik dacht dat het patroon niet zo goed leek  op het origineel. Maar moet er nog eens mee gaan stoeien denk ik.
Maar dit lijkt me ook heel makkelijk.

Dank je wel!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 09:47
Wat goed zeg ,en niet zo moeilijk ,bedankt voor de linkThumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns