Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

borduurpatroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
picanto View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer picanto Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: borduurpatroon
    Posted: 30 Juli 2012 om 20:55
Smilehallo iedereen,ik ben sinds vandaag nieuw op deze site,en zou willen vragen of er iemand soms een borduurpatroon heeft van Sneeuwitje, die wil ik namelijk graag borduren voor mn kleindochter.
alvast bedankt
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 00:10
als je je even voorstelt en daarna je mailadres ook even invult, dan kan ik je wat sturen, dat is op dit forum de gebruikelijke weg.
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
picanto View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer picanto Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 20:01
hallo wanda,

ik ben nieuw hier op de site, heb mn profiel aangepast, dus als je iets heb voor me kan je het daar naar toe sturen.
gr manie
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2012 om 20:52
Picanto, als je je eerst even voorstelt in het topic voorstellen en dan je mailadres invult in je profiel achter msn messenger, nu kan niemand je iets sturen. En we weten graag met wie we te maken hebben.

Kijk anders es bij iemand anders in het profiel, naast de naam op het tekentje gaan staan en dan krijg je een drop down menu en dan de bovenste keuze members profile, zo kunnen we altijd de mailadressen vinden en niet ingelogde hobbydozen kunnen dat niet. Zo wordt voorkomen dat er spammers de mail gebruiken.
lydia wijsbroek
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2012 om 00:45
heb je wat gestuurd
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns