Borduurstof bedrukken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
AnnaVanKleef ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 Juli 2014 Locatie: Duitsland Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Juli 2014 om 21:18 |
Hallo,
Mijn eerste bericht en het is meteen een vraag. Ik borduur graag en veel, maar alleen voorgedrukte pakketten. Nu zou ik graag een foto die ik heb willen borduren. Ik weet dat er websites zijn waar je je foto om kunt zetten in een borduurpatroon. Maar dan moet je tellen. Ik zou graag mijn patroon op borduurstof willen printen of drukken of dit laten doen. Ik ben al de hele dag aan het zoeken, maar kan nergens iets hierover vinden. Weet iemand van jullie of dit mogelijk is en zo ja, waar ik het kan laten doen. Of hoe ik het zelf kan doen?
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
In een copycenter misschien?
Ik heb al eens foto's op een oud laken laten kopieren in een copycenter. Ik zou het daar eens vragen. En als het op een a4 blad gaat kan je een a4 blad nemen, lijmspray erop en de borduurstof erop kleven (wel zien dat het nergens oversteekt) en zelf afprinten. Lijmspray alleen maar op het blad papier doen, niet ook nog op de borduurstof want dan krijg je die lap er niet meer af. |
|
![]() |
|
AnnaVanKleef ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 Juli 2014 Locatie: Duitsland Status: Offline Points: 4 |
Dank je wel voor je snelle antwoord, en wat een geweldig idee. Mijn patroon is idd precies A4. Ik ga het snel proberen.
|
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
ik zou het met fotolijm in de hoekjes doen wand mijn ervaring met lijmspray is geen succes geweest en
zou je de stof niet stuk gaan wand je moet hard trekken om het er af te krijgen je spuit vlug te veel lijm en fotolijm is geen permanenten lijm dat gaat er makkelijk af ook de lijm resten gum je of met vinger er vlug af en mocht je tocht over nadenken om van een foto een tel patroon te maken omdat uit te tellen vouwde ik de stof en de telpatroon in vieren en de punt is het midden van elke maat stof of patroon zo begin ik met borduren en komt altijd goed uit |
|
![]() |
|
Goed idee. Ga ik morgen fotolijm kopen. Mocht dit niet lukken, neem ik lijmspray, die heb ik nog thuis.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |