Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Borduurstof bedrukken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
AnnaVanKleef View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnaVanKleef Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Borduurstof bedrukken
    Posted: 23 Juli 2014 om 21:18
Hallo,

Mijn eerste bericht en het is meteen een vraag. Ik borduur graag en veel, maar alleen voorgedrukte pakketten. Nu zou ik graag een foto die ik heb willen borduren. 
Ik weet dat er websites zijn waar je je foto om kunt zetten in een borduurpatroon. Maar dan moet je tellen.

Ik zou graag mijn patroon op borduurstof willen printen of drukken of dit laten doen. Ik ben al de hele dag aan het zoeken, maar kan nergens iets hierover vinden.

Weet iemand van jullie of dit mogelijk is en zo ja, waar ik het kan laten doen. Of hoe ik het zelf kan doen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2014 om 21:25
In een copycenter misschien?
Ik heb al eens foto's op een oud laken laten kopieren in een copycenter.

Ik zou het daar eens vragen.

En als het op een a4 blad gaat kan je een a4 blad nemen, lijmspray erop en de borduurstof erop kleven (wel zien dat het nergens oversteekt) en zelf afprinten. Lijmspray alleen maar op het blad papier doen, niet ook nog op de borduurstof want dan krijg je die lap er niet meer af.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnaVanKleef Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2014 om 21:39
Dank je wel voor je snelle antwoord, en wat een geweldig idee. Mijn patroon is idd precies A4. Ik ga het snel proberen.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2014 om 22:10
ik zou het met fotolijm  in de hoekjes doen wand mijn ervaring met lijmspray is geen succes geweest en
zou je de stof niet stuk gaan wand je moet hard trekken om het er af te krijgen je spuit vlug te veel lijm
en fotolijm is geen permanenten lijm dat gaat er makkelijk af  ook de lijm resten gum je of met vinger er vlug af

en mocht je tocht over nadenken om van een foto een tel patroon te maken omdat uit te tellen
vouwde ik de stof en de  telpatroon in vieren en de punt is het midden  van elke maat stof of patroon
zo begin ik met borduren en komt altijd goed uit
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnaVanKleef Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2014 om 22:16
Goed idee. Ga ik morgen fotolijm kopen. Mocht dit niet lukken, neem ik lijmspray, die heb ik nog thuis.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns