Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenborduurwerk

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ilse1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 Februari 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1
Direct Link To This Post Onderwerp: borduurwerk
    Posted: 13 Februari 2008 om 08:58
Mijn moeder heeft heel haar leven graag geborduurd, maar ondertussen is ze bijna 80 jaar en kruisjessteek kan ze niet meer, daar haar zicht fel achteruit gegaan is. Een zes tal jaar geleden heeft zij een aantal prachtige borduurwerkjes gemaakt. Het waren taferelen op doek gedrukt en zij moest dan met verschillende borduursteken bepaalde dingen gaan accentueren, bv, de blaadjes van een boom, of enkele delen van kledingstukken. Het is de bedoeling dat je de werkjes inkadert en dan heb je een mooi schilderijtje. Zoiets zou zij nu nog wel kunnen doen, en ik ben ook al een ruime tijd naar zo'n werk op zoek (het zijn volledige borduurpaketten), maar ik vind ze nergens meer. Weet iemand of ze nog gemaakt worden of waar ik ze kan bestellen? 
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 10 December 2008 om 12:59

Beste Ilse,

Sinds een 2tal weken ben ik nog maar actief hier op dit forum, vandaar dit late berichtje. In Zandhoven (bij Antwerpen) heb je jaarlijks een tentoonstelling van prachtig handwerk, vooral borduren. Ik heb er al verschillende modellen gezien waar jij naar op zoek bent. Je kan ev. es telefonisch navragen bij hen.

Zoek es bij 'colray crafts'. Daar staan een massa pakketten, ook diegene die jij bedoelt.

Succes,

Dine

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns