boucle garen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Januari 2012 om 16:36 |
Ik heb een paar vraagjes over Lammy Yarns boucle garen.
In de hobbydooswinkel zag ik deze wol afgeprijsd. Nu is mijn vraag of dit wel geschikt en dik genoeg is om een gewone rechte sjaal over de jas van te breien. Tweede vraag: als het geschikt zou zijn hoeveel moet ik dan bestellen en hoeveel steken opzetten voor zo'n gewone rechte sjaal in bijv.patentsteek gebreid? Groetjes, Tineke01 ![]() |
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik plaats dit opnieuw in de hoop dat er antwoord op komt. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik heb geen idee wat bouclegaren is kan renske je niet verder helpen?? succes verder |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
boucle garen is een draad met allemaal lusjes eraan, geeft een heel mooi effect, rechte en averechte steken zie je niet zo, gewoon tricot heb je het mooist effect.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Dag Chris,
Ik heb inderdaad een mailtje naar Renske (van de Hobbydoos) gestuurd met deze vragen. Alleen nog geen antwoord op gekregen. Daarom had ik 't het afgelopen weekend maar op het forum gevraagd. De boucléwol staat afgebeeld in de HDwinkel bij Nieuw. Lydia schrijft over tricot breien het mooiste effect. Oké, maar zou het dan niet erg gaan omkrullen? Zoiets moet ik natuurlijk ook eerst "uittesten" maar ik zou zo graag eerst antwoorden op mijn vragen hebben, wat betreft om tot een bestelling ervan over te gaan. Tineke01 ![]() |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
als je het eenmaal gebreid hebt, kun je het niet meer uithalen of je moet een heeleboel geduld hebben en flink &*()(&^%$, je weet denk ik wel wat ik bedoel, wat betreft omkrullen, gewoon de eerste steek niet breien.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
Ik denk dat er bedoeld wordt alleen rechte ribbels breien, er staat dat je averechte en rechte steken niet ziet. Ik heb sjaals gebreid met Shiny van Zeeman, daar zie je ook geen steek, dus ook gewoon rechte ribbels, die krullen niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dat is al een handige tip waar ik iets aan heb.
Nu nog graag die andere vragen beantwoord dan kan ik verder gaan. Groetjes, Tineke01 |
|
![]() |
|
Magtelt, Shiny waar jij over schrijft is dat ook bouclé?
Hoeveel heb ik dan nodig voor een damessjaal? En hoeveel steken opzetten? |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |