Boxpakje voor Baby Born |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Margritha ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Maart 2011 om 18:13 |
Ik zoek een lief patroontje van een boxpakje voor baby born ik heb van die lieve velours stof gekocht met kleine babydingetjes erop En wil graag zo,n pakje maken het liefst ook nog met een jasje erbij wel om te naaien Het is voor mijn kleindochter ik hou heel erg van lieve patroontjes met kantjes en lintjes enz misschien iemand ook nog andere patroontjes voor me Ik heb me net aangemeld ik hoop dat ik niet te voorbarig ben met mijn vraag alvast bedankt als iemand reageer Groetjes Nel |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb haak- en breipatronen met een paar naaipatronen voor de Baby Born. Daar heb ik wel je mailadres voor nodig. Je kunt het in je profiel zetten bij msn messenger of in een PM sturen.
Overigens is er een poppenblad Andrea Kreativ met haak-, naai- en breipatronen, gewoon in de tijdschriftenwinkel, daar kun je soms een nummer van kopen. Ik geloof dat het een kwartaalblad is. Ik heb een abonnement en dan valt het ineens in de bus. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Margritha ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Dank je wel voor jullie reacties Ik heb een paar van die bladen van Andrea Kreativ maar er staat nergens echt een leuk boxpakje met jasje in om te naaien Maar wie weet is er misschien toch nog iemand die me verder helpen kan Ik heb ook mijn mailadres neergezet zoals mij geadviseerd werd Alvast bedankt en een fijne dag Nel
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik zal eens in mijn poppenburda's snuffelen. Die hebben meer naaipatronen. Soms staan die op marktplaats.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Het lukt me niet om een patronenblad te scannen, dat zijn ook bladen met een wirwar van gekleurde lijntjes. En oud en broos bovendien. Er stonden wel boxpakjes voor Baby Born in. Als je in de buurt van Apeldoorn woont, mag je ze bij me thuis komen overtrekken, het plaatje en de beschrijving kunnen wel gescand worden.
Maar ik vond op google www.rodekater.nl/creatief-hobby/poppen-beren met twee poppenburda's te koop en www.patronenwinkel.nl/burda-poppen-popenkleertjes. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik heb de patroondelen overgetrokken en de plaatjes, beschrijving en tekeningen gescand. Ze zijn al verstuurd naar Margritha. Wie wil ze ook?
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |