Brei of haak patroon kindervest dier |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MissIlse112 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 April 2013 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 April 2013 om 14:51 |
Hallo iedereen,
Ik heb me hier aangemeld omdat ik hoopte dat er hier iemand was die mij zou kunnen helpen. Ik zoek een brei of haakpatroon van een vest voor een peuter, in de vorm van een dier. Zo iets als ze hier verkopen http://www.coaters.nl/. Als iemand wat heeft laat het dan weten want ik kan helaas niks vinden. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb zoiets nog niet gezien op het forum. Ik hoop dat iemand het voor je heeft. Maar je zou een gewoon capuchonvest/jasje kunnen aanpassen met oortjes en opgemaasde ogen enzo. Maar zonder e-mailadres in je profiel kun je zowiezo niets ontvangen.
Ik citeer een welkomsttopic uit Even voorstellen: Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MissIlse112 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 April 2013 Status: Offline Points: 5 |
Oke, bedankt, ik hoop het ook
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
zou je daar niet een deel van een grote knuffel voor kunnen gebruiken . bv het patroon van Ior
met die prachtige hang oren ?
|
|
![]() |
|
Dat vind ik nou een mega goed idee, bedankt voor de tip!
|
|
If you do not step foreward, you'll always be in the same place ~ Happiness is a way of travel, not a destination
|
|
![]() |
|
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
![]() |
|
Ik heb die site inderdaad ook gevonden, staan echt hele leuke dingen op! Bedankt voor de tip!
|
|
If you do not step foreward, you'll always be in the same place ~ Happiness is a way of travel, not a destination
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Die zien er idd grappig uit.
Ik zit te denken aan het gaan combineren van verschillende patronen. Het patroon van een jas met cappuchon. Er zijn vast wel mutsen te vinden van verschillende dieren. En als daar een stip, streeppatroon word gebruikt, dit ook gebruiken in het jasje. En de staart, dat is denk ik gewoon een lange ronde sliert. Hoppelijk kun je wat vinden, want ze zijn schitterend. Succes ! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |