Brei patroon voor op een trui |
Reageer |
Autheur | |
hartbeertje
Newbie Lid sinds: 22 April 2013 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Mei 2013 om 20:27 |
ik ben opzoek naar een breipatroon voor op een trui, met werkbeschrijving. ik zoek de breipatroon van Elmo en Woezel en Pip? Ik hoop dat mij iemand kan helpen? vanwege copy right kan ik het niet vinden via google. Ik heb al een paar truien gezien met een plaatje van woezel en pip. en van elmo. ik wil graag ook zo een trui laten maken voor me oppas kindje ze wordt in oktober 2jaar. ik hoop dat mij iemand kan helpen? groetjes sandra
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je al een op www.xs4all.nl/~baltena/Annemieke gekeken?
Daar staan heel veel inbrei patronen voor kinder truien op.
Succes! Gr. Stramien
|
|
december2011
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien ook eens zoeken op een borduurpatroon en dat inbreien of op mazen ?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er was elders een vraag over rasters, die je op een foto of tekening kunt leggen en dan heb je een inbreipatroon. Maar daar is verder niet op gereageerd. Ik kan niets met de zoekfunctie hier op het forum, maar dat onderwerp is eerder aan de orde geweest. Misschien vragen in de breiwinkel of aan breiwinkels online?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
ridder204
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier staat een telpatroon vanElmo, woezel en pip, ze breit ze ook voor je, tegen betaling natuurlijk.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |