brei ringen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
chikay70 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 31 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Maart 2011 om 15:50 |
Hallo allemaal ik heb vorige week de breiringen van de euroland gekregen maar weet niet hoe het werkt. ik heb gegooglt zie wel heel veel ringen en werkstukken maar niet hoe je moet beginnen en wat je er verder mee kunt. kan ik ook bv de halve ringen doen? ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen groetjes josé |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.freewebs.com/kniftyknitterpatronen/
op deze site staat heel veel over de knifty knitter. misschien kun je daar iets vinden |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ja hoor je kunt als het ware heen en weer breien en dan wordt het een lap en geen koker. Als je één pennetje leeg laat weet je waar begin en eind is.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
chikay70 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 31 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
dames dan je wel voor jullie hulp. aan de site die esther door gaf heb ik wel wat aan want daar word het stap voor stap uit gelegt. weet nu ook dat dikke wol de voorkeur geniet.....helaas moet ik toch weer eerst gaan schoppen nogmaal bedankt josé |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Wat naar zeg dat je daar speciaal voor naar de Wibra of Zeeman of handwerkwinkel moet
![]() |
|
![]() |
|
Dat denk ik ook als ik het filmpje zo zie.....en helaas ik heb alleen de babywol van de zeeman en die is te dun. Ja helaas dan maar naar de wibra en laten ze toch een nieuwe colletie binnen hebben gehad!!!! (volgens een vriendin) Ja ik moet de straf maandagmiddag zodra ze los zijn maar onder gaan.
word vervolgd hihihi jose |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik vond in een handwerkblad een paar woondecoratiepatronen voor de Knifty Knitter. Hebben?
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
hallo magtel
heel erg graag als het mag. is nooit weg wat patronen. dank je wel groetjes josé |
|
![]() |
|
Ik heb ze net verstuurd.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
wikkie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 862 |
Hoi, Magteld Heb je voor mij misschien ook de patronen? Alvast bedankt!
|
|
![]() |
|
dientje57 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 Januari 2014 Locatie: Heerhugowaard Status: Offline Points: 1 |
hallo allemaal
Ik ben Dini en ben gek op breiringen vind het super zo kan ik tenminste weer breien moet nog wel veel leren maar dat houd het leuk. maar even een tip voor die mevrouw die dr steken steeds afvallen ik hou mijn duim op de pinnen zo vallen de steken er niet af,gebeurde bij mij ook. ![]() |
|
![]() |
|
http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode/zelfmaakmode/21974924/__poncho_voor_de_koude_herstdagen__.html
Hier zie je hoe je een poncho breit op ringen en langwerpige brei"plankjes", twee recht lappen en een col. Overigens is dit onderwerp al twee jaar oud, er is inmiddels een boek verschenen over breien op breiringen. In die tijd had je alleen Knifty Knitterboeken en die waren snel uitverkocht. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |