Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breiboek bij wibra

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breiboek bij wibra
    Posted: 07 Mei 2012 om 20:47
mooi dik gebonden breiboek bestaande uit drie delen in het boek technieken,steken en projecten voor maar 4,99 euro
Anne-Marie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 21:01
Bedankt voor de tip. Ik moet morgen even naar een winkelcentrum waar ook een Wibra is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 21:56
heyyyyyyyyyyy  bedankt voor de tip ik moet er morgen toch zijn
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 21:58
daar ben je hobbydoos voor toch
Anne-Marie
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 07:53
Stond het boek in die folder met al die oranje kleding voor het EK? Dan heb ik er helemaal overheen gekeken.
 
Ik was gisterenmiddag bij de Wibra en heb de boeken helaas niet zien liggen.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 08:48
Jips, akkumziezakkummeenemen. Ik koop er dan wel twee of drie. Komt wel van pas, denk ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 09:19
Dank je voor de tip!! Ga vanmiddag kijken.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 10:00
Magtelt, wil je ook voor mij asjeumziet?
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 10:53
Hoe ziet het boek eruit? Welke kleur kaft? Dat zoekt iets makkelijker ;)
Back to Top
funnyface720 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer funnyface720 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 11:02
Ik heb hier bij de Wibra ook niks zien liggen... balen..
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 11:28
Ik heb het deze morgen ook kunnen kopen in België. Titel is handboek Breien, het heeft een harde kaft, A4 formaat, op de voorpagina staan paar bollen wol, priemen en een stuk gebreide stof, allemaal in blauwtinten, rechts staan en nog 4 foto's op. Jaroslava Dovcava is de schrijver denk ik.
Zo dat is het ongeveer ;-)

Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 11:54
Hier ligt een doos vol......
Als er mensen zijn die belangstelling hebben laat maar weten.
Er komen dan wel de verzendkosten bovenop.
 
Ik vind het wel de 5 euro waard, veel breisteken en leuke patroontjes....'om op voort te borduren'  Wink 
 
Wat grappig toen ik het inkeek deed het mij 'Oosteuropeaans" aan niet gezien hebbende wie het heeft geschreven...
 
 
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 12:20
ik heb het boek ik vind het echt een heel heel mooi boek en heel duidelijk en dat voor maar €5,- ik vind het bijzonder goedkoop het is schema breien en gewoon lees breien (hi hi wat zeg ik dat raar)  ik kan echt zeggen dat ik er heel blij mee ben en er staan echt leuke patroontjes in
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 13:02
Bedankt voor jullie beschrijvingen. Ik ga op zoek bij onze Wibra...
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 13:07
Magtelt ,als je nog naar de Wibra gaat en er zijn nog boeken wil je er voor mij ook 1 meenemen. Ik heb even gebeld met de Wibra in een ander dorp ,maar zij krijgen geen breiboeken.Ik hoor het wel.Alvast bedankt als het lukt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 14:28
Nou bij de Wibra aan de Adelaarslaan zeiden ze eerst dat ik zeker Zeeman bedoelde. In ieder geval hadden ze het niet. Morgen maar eens in het centrum kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
funnyface720 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer funnyface720 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 15:42
Ik heb ook zo'n breiboek gevonden bij de Wibra... helemaal blij yeahh
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 16:19
dames als jullie het niet kunnen krijgen bij jullie wibra's wil ik nog wel even kijken morgen in dordrecht neem ik er wel een paar mee naar de hobbydoosdag bij magtelt stuur dan even een pm
Anne-Marie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 13:35
Ik heb er 4 kunnen bemachtigen, voor Pippi, Frea, Jips en ikke. Ik heb er 4 laten liggen voor de andere Apeldoornenomstrekense hobbydozen. In het centrum. Jullie kunnen ze op de hobbydoosdag meenemen en betalen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2012 om 15:45
Magtelt,super bedankt.Komt helemaal goed op 2  Juni. Heb je er zelf ook 1 genomen?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns