breiboek inspiration nr 85 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
joey ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Januari 2012 om 11:44 |
Hoi allemaal , ik zoek het breiboek inspiration nummer 85 2006 er staat op de voorkant een lange jurk met blauw vestje afgebeeld , met gehaakte rand , en daar gaat het om , dus wie heeft het boek of het patroon hiervan?
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Via google geen succes? Ik ken en heb het boek helaas niet.
|
|
![]() |
|
joey ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8 |
Hoi Jammer ,ik ben steeds al aan het zoeken maar niets te vinden . |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
op marktplaats is er ook iemand die er naar zoekt . misschien ben jij dat wel,maar anders als daar antwoord op komt samen delen succes |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
als je google intypt breiboek inspiration 85 2006 kom je bij hobbydoos .nl
terecht,er staat daar een foto van een blauwe jurk op maar vogels mij is dat een genaaide jurk groetjes Inge |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
hoi ja heb ik ook gezien , maar die is niet meer te leveren bedankt gr Jenny |
|
![]() |
|
dat is oke , dus maar hopen dat iemand het heeft, |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
hij staat op ebay.de voor 5 euro
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Hoi , bedankt ik heb het gevonden en ga het maar in de gaten houden want het duurt nog 25 dagen , maar in ieder geval heel erg bedankt . groetjes Jenny |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
hij staat er ook nog voor 1 euro, maar waarom moet je nog
25 dagen wachten ??? |
|
WANDA
|
![]() |
|
JA zo werkt volgens mij Ebay het is dan voor de hoogste bieder , zal me er even in verdiepen en navraag doen in ieder geval weer reuze bedankt , ja het is me wat dat je dat boek toch graag wilt hebben,doe niks anders als zoeken en mailen naar winkels . groetjes Jenny |
|
![]() |
|
je kunt het bij ebay gelijk kopen je hoeft niet te wachten
heb zelf ook verschillende dingen via ebay gekocht ook in duitsland je moet alleen meer verzendkosten betalen gr. wanda |
|
WANDA
|
![]() |
|
Inmiddels het boek via ebay gekocht , nog niet ontvangen , maar hoop deze komende week te mogen ontvangen, en ja je had gelijk ik kon het ook zo kopen ' nogmaals bedankt voor de tip laat wel even weten als ik deze dan ook heb ontvangen groetjes jenny |
|
![]() |
|
Ik wil je graag bedanken voor de tip van het blad inspiration, het is gelukt .Dan wel in het duits maar daar komen we wel uit , Toch via de Ebay Groetjes en wie weet tot een volgend keer . |
|
![]() |
|
graag gedaan
|
|
WANDA
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |