|
Reageer ![]() |
Autheur | |
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
![]() Posted: 23 Augustus 2009 om 17:20 |
hallo heeft misschien iemand voor mij ter overname een breiboek van jean greenhowe. heb de patroontjes wel ,maar zou zo graag een boek van haar hebben. maakt niet uit welk breiboek groetjes breinaald |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
Kan je spijtig genoeg niet helpen. Twijfel soms zelfs sterk of ze in België het woord "handwerkboek" wel kennen. Al een paar keer boekenzaak binnengestapt en dan vindt je bij afdeling hobby enkel boeken over kunstschilderen , pottenbakken of kleding
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
http://www.knitwell.co.uk/acatalog/index.html Hier kan je alle boekjes kopen,gaat prima,heb ik wel eens gedaan.Er is trouwens een nieuwe heb ik gezien. |
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() |
heb er even gekeken, maar ben er zo'n kieken in... Betaal je veel aan kosten om het te laten opsturen? Het lijkt mij dat de boekjes zelf best scappelijk in prijs zijn... Heb ooit één keer zoiets gedaan -niet deze site hoor- en liep in het honderd en ben sindsdien wat huiverig... Stom waarschijnlijk, want ik hoor dat het bij jou wél goed gaat, corry? |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Ik dacht dat de verzendkosten wel meevielen,zal morgen eens kijken.maar ik had het toen binnen een week in huis.
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
moet je daar een kredietkaart voor hebben of paypal? iemand bekent hiermee? Ik heb geen van beiden. |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
![]() |
ga zo even op de site kijken, maar ben een beetje huiverig om in het buitenland te bestellen. groetjes |
|
![]() |
|
![]() |
kan trouwens geen verzendkosten vinden bij deze site
|
|
![]() |
|
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
![]() |
Als je het boek (of boeken) aanklikt om te kopen, en dan kiest voor "check out" (ofzo) dan kan je je land instellen en als je dan nog eens doorklikt via "next" zie je de verzendkosten ;-).
Let wel op, want alles staat in pond en niet in euro! |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb net even gekeken,de prijs voor een boekje incl.verzendkosten is ong.9 euro,maar dan heb je wel veel patronen.Betalen is via een creditcard.
|
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
Dat vind ik net zo eng, betalen met een creditcar op internet doe ik gewoonweg niet. Je hoort te vaak dat je kaart gehackt wordt. Systeem zoals hier bij Renske veel veiliger. |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |