Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breien en Beppen in Heerhugowaard

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breien en Beppen in Heerhugowaard
    Posted: 19 September 2012 om 12:18
Wij zijn bezig in de rivierenwijk van Heerhugowaard bezig een breien en beppen uurtje op te zetten, met andere woorden een creatief uurtje met een kopje koffie of thee er bij. Je kan gaan zitten handwerken en dit hoeft niet special breien te zijn, dit word georganiseerd op dinsdag ochtend om half 10 tot 11 uur morgens 1 x in de 14 dagen in het wijksteunpunt in de rivieren wijk door kern8 en ik word de gastvrouw van dit geheel en met Jeanette van kern8.
Wie intresse heeft kan het hier aangeven of mij een PM sturen.
 
Ik weet niet of er mensen die hier intresse hebben en ook nog in Heerhugowaard wonen en de dinsdag ochtend is een voorlopige dag en dagdeel dit kan nog veranderen bij veel intresse en keuze van de groep.Big smile
 
 
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 12:22
Jammer dat ik niet in Heerhogowaard woon, want dan was ik beslist van de partij geweest. Succes met het organiseren, ik hoop dat jullie veel respons krijgen. Groetjes, Catherine.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 12:38
Wat leuk. Ik vind het ook jammer dat ik helemaal niet in de buurt woon, anders had ik het ook erg leuk gevonden. Ik heb nog een hoop te leren op brei gebied. En breien en beppen is een prima combinatieSmile.
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 08:38
Ja, jammer dames maar wie weet zijn er andere dames uit Heerhugowaard die wel intresse hebben?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns